Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin Eriksson - 5 februari 2011 12:42

Kan man få mens så här snabbt efter förlossning? 10 veckor. Jag ammar ju och har hört att man inte brukar få mens så snabbt då?

 

  

Av Malin Eriksson - 5 februari 2011 12:09

Jag försöker hitta nå bra filmer till ikväll men jag hittar fan int nå?! Kan ingen ge nå tips? Någon av några hundra läsare borde väl veta någon bra film? Ta och hjälp till lite här va?!?!?

Lillan sover nu igen iaf, hon somnar ju alltid till så här igen på morgonen efter man vaknat och stigit upp. Hon är så söt!!

Nu måste jag ta och söka nån ny musik till min HTC desire HD. Helst sjukt bra telefon, ojoj!! Men måste göra den lite personlig med min musik osv..

Nu ska jag leta vidare.

Ps, snart måste lillan vakna, mina bröst börjar växa och bli stenhårda ;)

PUSSS!!

 

  

Av Malin Eriksson - 5 februari 2011 11:02

Det var ju fan svin kallt och blåser.... Brrr!! Tror det blir en inne dag idag. Nu fixa nån frukost.

Puss

Av Malin Eriksson - 5 februari 2011 10:39

Gud vilken skön sovmorgon jag och Love tagit. Hon vaknade precis. Men det var ju för att hon var vaken längre igår ikväll som vi sov längre idag. Hon är så morgon glad och mysig.....

Få se vad de är för väder idag då om vi ska gå ut på en promenad strax.


Måste se till att röra mig varje dag så det händer grejer på vågen!! =)

 

  

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 23:08

Nu är lilla hjärtat vaken igen, hon sover inte alls bra utan mamma;), men jag ska oxå börja göra kväll strax.


  

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 21:15

Och Ma som nu fått en liten kille!! Äntligen slipper du gå omkring med sveriges största mage!!!


GRATTIS

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 21:12

Jag städar, usch vad jobbigt, men gud vilken bra uppfinning babybjörn bärsele är! När man är själv och vill få nånting gjort kopplar man bara på den så kan lilla hjärtat följa med och titta och man har hon hela tiden nära sig!!=)


  

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 19:54

mitt lilla hjärta har börjat bli lite grinig på kvällen men nu somnade hon med massa vaggande och gungande. Hoppas hon sover en stund iaf. Ska fråga mamma om hon kan vara med Love ett tag på alla hjärtans dag, typ nån timme på eftermiddagen/kvällen så kan jag och Tom bara vara hemma själv och äta nå gott och mysa, för som det är nu hinner man inte alls umgås som tidigare. Men men, vi får väl se. Du läser lik säkert de här mamma, så förbered dig på de då!:)


Lunchen/middagen idag (Nästan samma som igår, fast avokado röra med lite sweet chili i och feta ost)

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards