Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under juni 2013

-

Av Malin Eriksson - 30 juni 2013 19:23

På jobbet. Jobb-natt 3/3!! :) O imorgon bitti blir de raka vägen från jobbet till STUK!! Hoppas det går att göra något med mitt hår :) Ska bli skit spännande att se. Försöka få en jämn färg o klippa bort det "risiga" o det "risiga" är ju bara hela mitt hår. Haha.
Min o Toms lilla semster var otrolig. Helt underbart o vi verkligen njöt av varenda sekund där. Bara vi två i två dagar. God mat, god dryck o shopping! Han kom faktiskt med mig på varenda lilla klädaffär jag ville på. Min fina. Fika stunder o lyxiga luncher. På torsdag kväll, sista kvällen där så bestämde vi oss för att äta middag på hotellet där vi bodde. Det var så fint o kändes otroligt lyxigt, 4stjärningt hotell var det. Så vi gick dit o fick en plats o vi kände att vi kunde unna oss vad vi ville nu för det händer så sällan (aldrig hittills) så vi tog det dyraste dom hade o efterrätt o bara vinglaset var dyrare än en hel flaska. Men lilla notan hamnade "bara" på ca 1700kr. Vi satt länge o pratade o myste. Allt kändes så rätt o vi ångrar inte att vi for iväg så där. Kvällen innan frågade jag bara om vi skulle dra iväg imorgon bitti att jag var ledig två dagar o så bara ringde jag o bokade. :) Minisvit andra dagen hade vi med bubbelbad. Super mysigt. O Toms ord idag "jag vill fara tillbaka dit igen" värmde hela mitt hjärta när jag vet att han oxå var lika nöjd som mig. En riktig Kärleksresa var det. Ordet som beskriver mig nu är LYCKLIG. Ha det bra alla.

-

Av Malin Eriksson - 19 juni 2013 19:37

Dricker kaffe på jobbet. Börjat 10.30 idag till 08 imorgon. Sen jobbar jag även tors fre natt. Trivs faktiskt jätte bra med mina jobb. Men nästa vecka tar jag en lill semester med mamma o barnen. Anton, Joel, Love o Nellie. Onsdag åker vi till Lycksele o sover två nätter på hotell o vilar upp oss. Djurparken. Barnensdjurpark. Lyckoland. Bubbelpool på rummet. Minisvit. Längtar sjukt mycket. Bara jag mamma o barnen. Kommer bli super.
Har jobbat ganska mycket nu o kommer göra det hela sommaren. O jag har börjat prioritera på ett helt annat sätt nu för tiden. Jag har vuxit i mig själv o vågar stå för de jag tror på. Jobbar jag 7 dagar o skulle vara ledig en helg får jag frågan om vi ska dricka, vad tror ni jag svarar? Att jag prioriterar att festa min enda lediga dag eller spendera den med barnen? Hm. Inte svårt val. Jag väljer barnen. Alltid. Jag vill inte ens festa nå mer på det sättet. Sena nätter med äckliga efterfester är ingenting för mig. Mitt liv handlar numera om att må så bra som möjligt både psykiskt o fysiskt o det är inte värt att festa för mig längre. Eftersom jag har valt att skaffa barn så ska dom få den bästa uppväxten man kan få. En närvarande mamma som prioriterar dom. En trygghet hemma. En förebild. Ingen ostabil mamma som väljer alkoholen. Ett litet barn ska inte behöva se sina föräldrar fulla. Dom förstår ju inte varför mamma o pappa beter sig så konstigt. Vi är ju deras trygghet genom hela livet. Dom ska inte växa upp o känna sig osäkra o behöva ha en klump i magen om mamma o pappa är så där "konstiga" (fulla) jämt. Nej aldrig. Jag älskar mina barn o kommer göra mitt bästa för att dom ska ha det bra. Nu säger jag inte att jag blivit nykterist, nångång kan jag säkert fara hem till någon av mina fina vänner o ta ett vinglas o surra. Men det är de ända oxå. Har sett alldeles för många barn som behöver vara med om att se sina föräldrar på tok för fulla för ofta. O snefyllor går så lätt ut över barnen att man börjar ropa åt dom o skrika o bete sig som ett svin. Dagen efter orkar inte föräldrarna upp med barnen utan dom får gå utan frukost flera timmar till föräldrarna piggnar till utåt dagen. Bakfulla o fortfarande irriterande. Som går ut över barnen. Nej tack. Kommer inte förekomma i min familj!
Mitt liv handlar om barnen o hälsa o välmående o jag känner mig så lycklig o på helt rätt ställe i livet.

-

Av Malin Eriksson - 14 juni 2013 16:10

Hemma o vaken från koman. MYSHELG MED MIN FAMILJ!! :)

Så här ser det just nu ut hos oss. Soffan o Disney Junior! :)

Av Malin Eriksson - 14 juni 2013 02:13

Jobbar nu min 5de natt på 7dagar. Skillnaden nu är att det inte är sovande natt, Zzzz. Haha. Nä men jag gillar att jobba igen. Nu har jag ingenting förän den 19de, så hoppas det ringer lite jobb-samtal så man får ihop lite timmar! :)
Är ännu orolig bara hur jag ska orka hålla mig vaken till 7???! Hmm. Även hunnit med en sväng till Luleå idag o tatuerat mig. :) Ok, back to work

-

Av Malin Eriksson - 10 juni 2013 14:59

Endast 5h kvar av mitt 27h pass. Sen natt imorgon igen o på onsdag morgon efter jobbet drar jag till Luleå o skaffar mig en tatuering. Läängtar.
Känner mig svin trött men det är väl av vädret. Sov till typ 10.30 idag o det har inte jag gjort på gud vet hur länge. Herregud så skönt, o de är endast på jobbet man kan sova ut, haha. Sjukt. Hemma är de full rulle från 6-7 tiden, alltid.
Igår har jag även fixat igång min lulebo sida o står nu i kö på två 4or i lule ;) Så vi får se vad som händer. Är spyless Överkalix. Min gård. Mina grannar på gården. Osv.

-

Av Malin Eriksson - 7 juni 2013 22:48

jobbar.. ligger på soffan. Otroligt trött. Saknar mina hjärtan där hemma.
Pratade med Tom o läget var lugnt. Han låg o tittade på tv o Nellie sov. Love sover hos farmor ikväll. Kul för henne.
Orkar inte skriva. Så trött är jag.
Hotellet imorgon. Hmm, okej.
Hejråå.

-

Av Malin Eriksson - 7 juni 2013 22:47

jobbar.. ligger på soffan. Otroligt trött. Saknar mina hjärtan där hemma.
Pratade med Tom o läget var lugnt. Han låg o tittade på tv o Nellie sov. Love sover hos farmor ikväll. Kul för henne.
Orkar inte skriva. Så trött är jag.
Hotellet imorgon. Hmm, okej.
Hejråå.

[Bild]

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Skapa flashcards