Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin Eriksson - 6 februari 2011 15:46

Att folk har vilodag idag!=)

Har nyss beställt ett rosa mobilskal/skydd till min nya telefon. I love my new phone!!!!!!

       

Av Malin Eriksson - 6 februari 2011 14:18

Jag blir förbannad, håller på tjorva med htc sence sidan, jag måste få de att funka, funktionen "spåra telefonen". Det är ju cpskadat och jag får utbrott!!


Jaja, nog om det. nu sitter Tom och spelar sitt skit spel. black ops eller vad de heter och pratar med Rasmus i headset, fan vad fult de ser ut:)

  


Av Malin Eriksson - 6 februari 2011 11:41

det suger att det är så här jävla kallt. Jag vill vaara ute och GÅ!! Men men, får vänta på varmare tider!

FAN vad det stinker popcorn i tvrummet, jag hatar popcorn och det luktar skit!!

Det är Tom som har hållpå äta de inatt.

Jaja, nu ska jag gå och ha lite morgon mys med tjejen som vakna nu.

PUSS

  

  

Av Malin Eriksson - 5 februari 2011 22:59

Vilken ersättning är bäst? Jag har nångång gett semper. Men vad säger ni alla andra som har erfarenhet???

Av Malin Eriksson - 5 februari 2011 22:02

Bjuder på en liten film på hjärtat..


 

Av Malin Eriksson - 5 februari 2011 22:00

Har nyss sett Grown ups, den var ändå ganska bra. Den gick att se ialla fall. Nu har älsklingen somnat så jag har lagt hon i vagnen ett tag. Funderar på om man skulle se en till film, jag tror faktiskt de. Det suger ju lite grann att lägga sig nu på en lördag, haha. Men så är de ibland att vara småbarns förälder. Synd bara att vissa tror att man kan fortsätta precis som vanligt. Men men..

Så här ser de ut där vi sitter och ser film, typ tusen kablar och sånt. Men de får vi fixa här nå snart:)



PUSS  

Av Malin Eriksson - 5 februari 2011 15:08

Idag är det lördag och då blev det ute mat, på lördagar får man faktiskt fuska, (om man skött sig hela veckan) =)

Hitta iaf en film, growns ups, ni vet med Adam Sandler. Jag älskar han. Han är ju så jävla bra. Hoppas den här filmen oxå är bra då.

Nu ligger Love här brevid mig och pratar en massa, så stor tjej hon har blivit!
Mammas hjärta!!!


Ps, visst får man fina naglar när man ammar? ;)

  

  

Av Malin Eriksson - 5 februari 2011 13:09

  

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards