Whats ment to be will always find its way

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

-

Av Malin Eriksson - 30 juni 2013 19:23

På jobbet. Jobb-natt 3/3!! :) O imorgon bitti blir de raka vägen från jobbet till STUK!! Hoppas det går att göra något med mitt hår :) Ska bli skit spännande att se. Försöka få en jämn färg o klippa bort det "risiga" o det "risiga" är ju bara hela mitt hår. Haha.
Min o Toms lilla semster var otrolig. Helt underbart o vi verkligen njöt av varenda sekund där. Bara vi två i två dagar. God mat, god dryck o shopping! Han kom faktiskt med mig på varenda lilla klädaffär jag ville på. Min fina. Fika stunder o lyxiga luncher. På torsdag kväll, sista kvällen där så bestämde vi oss för att äta middag på hotellet där vi bodde. Det var så fint o kändes otroligt lyxigt, 4stjärningt hotell var det. Så vi gick dit o fick en plats o vi kände att vi kunde unna oss vad vi ville nu för det händer så sällan (aldrig hittills) så vi tog det dyraste dom hade o efterrätt o bara vinglaset var dyrare än en hel flaska. Men lilla notan hamnade "bara" på ca 1700kr. Vi satt länge o pratade o myste. Allt kändes så rätt o vi ångrar inte att vi for iväg så där. Kvällen innan frågade jag bara om vi skulle dra iväg imorgon bitti att jag var ledig två dagar o så bara ringde jag o bokade. :) Minisvit andra dagen hade vi med bubbelbad. Super mysigt. O Toms ord idag "jag vill fara tillbaka dit igen" värmde hela mitt hjärta när jag vet att han oxå var lika nöjd som mig. En riktig Kärleksresa var det. Ordet som beskriver mig nu är LYCKLIG. Ha det bra alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Malin Eriksson - 22 augusti 2013 14:02

Känns som att det börjar bränna lite i magen. Ännu inte ätit frukost. Klivit upp 6.30 o ännu inte fått i mig frukost. Bara redbull, kaffe o citronvatten. Måste nog snart tvinga i mig lite fiberhavregrynsgröt med kanel :) O när jag nu kliver av mitt p...

-

Av Malin Eriksson - 21 augusti 2013 08:22

Minus 3kg på några dagar. Utan träning. Härligt. Ligger på jobbet. Som vanligt. Samma imorgon men sen tar jag helg!!! :) Lämnade Love på dagis första gången efter sommarlovet o de gick väl sådär.. Vägrade till en början att ens gå in. Fick ta av ...

-

Av Malin Eriksson - 19 augusti 2013 18:56


Efter att ha haft en paus har jag nu börjat tänka på vad jag äter. 4de dagen -2kg ;) Har ännu inte kommit igång med träningen men har jobbat så jävla mkt så har inte haft tid/ork. Men kanske imorgon jag kör igång ordentligt!! :) Sån lycka att äntlige...

-

Av Malin Eriksson - 15 augusti 2013 22:07


Inne på första natten av fem. Fryser. Tradera shoppar. Jag har blivit beroende av tradera o kan inte logga in där utan att köpa nå. Aldrig. Haha. Saknar mina fina ?n där hemma. Nött sönder nya ikea katalogen. Blir ett besök till happis när löne...

-

Av Malin Eriksson - 4 augusti 2013 19:45


Ligger på jobbet. Nattpass. Lyssnar på musik o chillar. Har ju blivit nyttig igen. Inne på andra veckan. Att det känns skönt! Måste bara ta tag i träningen ordentligt nu. Jag har som sjukt lätt att tappa matlusten o nu är den som bortblåst. Men jag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Skapa flashcards