Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Malin Eriksson - 22 februari 2011 11:23

Är vaken men jag är sjukt trött, men piggnar nog till snart. Håller på att ringa och fixa doptårta.

Igår vart de ju film och Ida och Moa grina. Inte jag och Lina. Och filmer var sådär, kanske för att jag var så sjukt jävla trött igår.

Talade med Zandra nyss. Hon och Wille kanske skulle komma förbi en sväng, hoppas!! Vill kolla på lill killen om han blivit nå större.

Nähörni, nu måste jag snabbt kolla på internet om jag hittar någon fin dop tröja/klänning som jag kan ha.


Pusshej

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards