Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Malin Eriksson - 15 februari 2011 21:29

Nu har Daniel hållpå gnälla nån dag att jag ska pierca han så då gjorde jag de ikväll. Nog blev de fint fast jag bara gjort de en gång tidigare.

Tom är och tränar och Love sover. Så här sitter jag själv, men Tom kommer nog strax tror jag!

Jag har fortfarande inte fått hem desperate, endast 4h kvar. åååh jag blir galen!! Orkar inte vänta för jag har inge att göra, och ikväll har jag ingen ork till att träna.



Gullungen tränar nacken, och stark är hon.

Övning ger färdighet     

Av Malin Eriksson - 15 februari 2011 18:43

Har varit på ICA och handlat lite så vi klarar oss till fredag då vi får lite pengar! Nu håller jag på tanka tredje säsongen desperate, såg nyss sista avsnittet av S2 och smart jag hade ju glömt att ladda ner tredje. Så nu får jag sitta och vänta, suck........


På vikt fronten verkar de stå lite still just nu!!!!!!!!!!!!! Men hittills -19kg. Men jag tycker det går så saaakta. Ååh!

Jaha vad har jag mer att säga. Jag vet inte, älskling sover och har gjort de sen halv 4 så nu måste jag väcka henne så vi får sova inatt!

Puss och kram

       


Finare älskling finns inte.. Åååh mamma älskar dig!  

Av Malin Eriksson - 15 februari 2011 13:37

Jag älskar er.....

    

Av Malin Eriksson - 15 februari 2011 12:31

Godmorgon, det här är andra gången vi stiger upp, tjejen vaknade halv 7 först men så fort hon somnade om tog jag henne till sängen igen för jag var sjukt trött och orkade inte börja dagen då! =)

Snart ska jag sparka upp Tom och laga havregrynsgröt!

Att mitt hjärta börjar bli stort, hon kan nästan vända sig helt nu själv. Farligt!! Och så är hon glad nästan hela tiden, förutom när hon är hungrig eller kvällstrött. Man kan inte låta bli att le när hon skrattar, hon skrattar med hela ansiktet, hon är så sjukt söt!

Igår fick hon testa sin bumbo stol, haha...


    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards