Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Malin Eriksson - 6 februari 2011 22:39

Nu har jag nattan älsklingen men hon lär vakna snart eftersom hon sover så dåligt utan mig!:) Hon måste som känna att man ligger nära, då sover hon hela nätter.

Vi fick en sovgäst ikväll oxå, Oskar ska sova här. Mysigt!=)

Hmm, vad har jag mer att informera er om. Joo, jag hade tänkt börja ge lite ersättning, kanske 2-3 ggr/dag, eller kanske amma morgon och kväll och ge ersättning under dagen. Hon gillar inte riktigt smaken men jag läste nå tips att man kunde sätte en tesked strösocker i flaskan tills dom vant sig, så jag har testat att sätta lite (mindre än en tesked) och hon äter de då, efter en liten stund. Haha. Men tipset funkade iaf!

Anledningen till att jag vill ge ersättning är att jag ska bli lite friare, alltså jag menar kunna fara och träna, eller gå en promenad eller vad som helst utan att stressa ihjäl mig och tänka att hon svälter ihjäl!:) Jag ger ju semper1. Och det verkar funka bra, ingea tecken på magont eller så. Och så hörde jag att ersättning med hög halt mangan kan vara giftigt, och sempers håller sig under gränsen och har lägst halt. (Inte för att jag vet om det är för mkt i tex NAN).


Jaja hörni, ni måste jag tanka ner nån jävla UFC-gala åt min mongo karl!

Haha, vi hörs alla sötnosar där ute.

Puss och ha en trevlig kväll!!


  


Av Malin Eriksson - 6 februari 2011 16:43

Har precis varit å ICA och handlat ananas och nötter som vi ska äta till kyklingfileer. Mums! =)

Gumman sover i vagnen och  jag har precis startat diskmaskinen! Idag blir de bara lugnt. Jag vill vara ute men det är ju så svinkallt hela tiden. Men men...


Tröttisen ligger med mamma i sängen och myser...  

Av Malin Eriksson - 6 februari 2011 15:46

Att folk har vilodag idag!=)

Har nyss beställt ett rosa mobilskal/skydd till min nya telefon. I love my new phone!!!!!!

       

Av Malin Eriksson - 6 februari 2011 14:18

Jag blir förbannad, håller på tjorva med htc sence sidan, jag måste få de att funka, funktionen "spåra telefonen". Det är ju cpskadat och jag får utbrott!!


Jaja, nog om det. nu sitter Tom och spelar sitt skit spel. black ops eller vad de heter och pratar med Rasmus i headset, fan vad fult de ser ut:)

  


Av Malin Eriksson - 6 februari 2011 11:41

det suger att det är så här jävla kallt. Jag vill vaara ute och GÅ!! Men men, får vänta på varmare tider!

FAN vad det stinker popcorn i tvrummet, jag hatar popcorn och det luktar skit!!

Det är Tom som har hållpå äta de inatt.

Jaja, nu ska jag gå och ha lite morgon mys med tjejen som vakna nu.

PUSS

  

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards