Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under april 2011

Av Malin Eriksson - 30 april 2011 23:38

Har sövt Love och sen druckit varm choklad och ätit mackor. Men snart tar jag nog och söver mig själv ocå för jag är svin trött...... !! Hojja. Känns lite tråkigt att gå och lägga sig nu på en lördag och valborgs. Men när man är småbarns förälder spelar de ingen roll vad de är för dag. Man går och lägger sig när man är trött så man orkar vakna pigg på morgon.

Det här blev ett ganksa tråkigt inlägg, jag vet! Men jag är för trött för att ha fantasi till att skriva nå intressant nu..

 

Av Malin Eriksson - 30 april 2011 10:07

Godmorgon alla! Har fått en liten sovmorgon av min karl men nu sover han. Och Love oxå. Jag ska fixa mig lite och sen ska vi väl till tallvik och kratta lite. Annars blir de en jätte lugn dag. Inge alkohol här inte :)

Och har ni sett fin vädret? Ojoj så skönt, men de blåser lite kallt så de var inte så skönt sola:) Men vi får hoppas de blir varmare lite senare idag.

Och lilla tjejen är fortfarande förkyld :( Kan hon inte bli frisk nu????!

 

Av Malin Eriksson - 30 april 2011 00:23

Nu ska jag krypa ner i sängen med lilla plutten och stora Tom.. Mysmys..

Godnatt, är svin trött....

Av Malin Eriksson - 29 april 2011 23:05

Ja det är faktiskt ingen tvekan om den som vet absolut mest om mig av alla i hela världen. Den jag kan ringa och berätta allt för. Om det hänt något jobbigt eller roligt. När jag behöver stöd i en psykiskt jobbig situation, (har hänt nån gång) haha..

Jag älskar dig Idis


  


Av Malin Eriksson - 29 april 2011 14:21



Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen


 

Av Malin Eriksson - 29 april 2011 14:10

Jaa, de är ju många, men en person jag har mycket minnen med och massa sjuka, roliga och minnesvärda är ju med Lina. Så därför får hon den här platsen. Du har en stor plats i mitt hjärta

 

http://lilsweet.blogg.se

 

 

A friendship that can end never really began

 

Av Malin Eriksson - 29 april 2011 10:50

Godmorgon. Nu är vi uppe och solen lyser in genom fönstret. Så härligt. Och jag känner att jag måste ta och helgstäda! Usch vad jobbigt men de är ju sånt som måste göras..

Sen idag efter Tom slutat så ska vi nog gå och hälsa på Love's farmor på tallvik. Annars händer de nog inte mycket idag. Nu ska jag klä på mig så ska jag mysa ner i soffan med Love och Joel och se Sammy's äventyr :)



    

Av Malin Eriksson - 29 april 2011 00:29

Nu måste jag gå och lägga mig så man orkar vakna med lill skruttan i morgon och vara pigg och glad!! =)

godnatt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards