Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Malin Eriksson - 17 februari 2011 19:08

Idag när jag ställde mig på vågen visade de fantastiska siffror!! Nu sammanlagt har jag gått ner- 20kg sen jag fick barn!!!!!=)

Och om man räknar på min vikt innan jag blev gravid så har jag gått ner -7kg.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur som helst så har jag som aldrig tid att blogga som ni märker. Antingen är jag fullt upptagen med att vara med Love hela tiden, eller så när jag har tid över så städar jag eller något annat nödvändigt, bloggen och internet är inte prio ett iallafall.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår sov Oskar över hos oss och han ska göra de ikväll igen. Kan ju inte skicka stackarn till Lansjärv, usch!! Och de är oxå trevligt att ha han här, på morgon steg jag upp och fixade kaffe till oss, sen såg vi desperate, haha. Medans tråk Tom låg och sov.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag söka efter en sak på internet, men vad de är tänker jag inte berätta, för de är en liten hemlis..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

PUSSIS

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards