Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Malin Eriksson - 3 februari 2011 21:29

Nu ska jag slå på en film och söva lillan. Om det går.


Puss


Av Malin Eriksson - 3 februari 2011 19:34

Har nyss bytt om till pyjamas på lill mystjejen min. Mats är här med ny skotern just. Men han drar nog nu. Jag ska ta och bädda rent i sängen och gud så skönt man sover då!=)

Ikväll har jag gjort sit-ups. 3ggr 15,10 sen typ 8 sen dog jag just. Sjukt tungt. Magen är ganska så otränad när det legat en stor bebis där ett tag!=)


(tom fotade för att hon gjorde dubbla "rock n roll" tecken!) haha..  

Av Malin Eriksson - 3 februari 2011 17:01

Blev veckans blogg på http://Vi2blir3.se . Kolla in henne och sin lilla familj. Super söt!

Av Malin Eriksson - 3 februari 2011 14:20

Nu ska jag äta kyckligburgare med grönsaker! Mums.. Sen ikväll blir det träning. För jävlar, nu ska extra kilon bort bort bort.............

 

Mitt lilla hjärta ligger nu och sover så sött... Jag älskar hon så sjukt mycket! Ojoj, hur kan man som känna nå så starkt till en sån liten som man bara känt i ca 9veckor??? Och i magen då 9 månader. Men jag fattar ändå inte, bara vet att hon betyder allt för mig.

  

Av Malin Eriksson - 3 februari 2011 13:30

Vart inte så lång promenad nu. Det började ju fan snöa. Hur som helst, är hos mamma och pappa nu. Ska gå i duschen på en lill strax så man slipper ha mössa, bad hair day:)

Jag funderar om man ska börja skriva lite om vikt och träning?! Hmm, vad tycker ni om det. Är det intressant att läsa??


Under graviditeten  +13kg

Nu 9v senare -16kg

Mitt mål är att minst gå ner 10kg till ungerfär juni/juli.

Men vi får väl se hur det går.

Vill ni att jag skriver om hur det går och kost & träning osv?

 

  

Av Malin Eriksson - 3 februari 2011 11:52



Jag och Love ligger och pratar lite! =) Hur söt är hon inte?



 

Av Malin Eriksson - 3 februari 2011 10:02

Ja nu är vi vakna här igen. Vad skönt att vi tog en liten sovmorgon, det tog ändå inte så länge innan hon somnade igår. Få se då vad vi ska hitta på idag förutom städa. Fan så här ser ut alltså, grejer överallt. Men just nu orkar vi inte ta tag i de, vi är ju nyvakna. Hade tänkt försöka tvinga ut oss på en prommias idag, men de suger ju att gå själv och Tom brukar inte vara så sugen på att komma med :)

Jag har börjat fundera och tror jag ska ringa och boka tid i lule eller nåä och göra klart min tatuering, är sjukt less att vänta och nu vill jag få färdigt den. Om Daniel lånar mig pengar. Och det tror jag nog han gär eftersom han endast(!!!) har vunnit 33.000;- på pokern. Hela bra är han. Och han om någon FÖRTJÄNA att vinna.

Jaja, nu ska jag roa lilla tjejen som börjar bli lite less.

Puss

 

Mina trötta hjärtan!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards