Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin Eriksson - 14 februari 2011 12:18

kissies jävla blogg skickar ut nå skit virus så datorn blir helt cp!! Gå inte in på den ännu. Jag vet fler som fått viruset, då måste man systemåterställa datorn och massa jävla tjorv!! då vet ni..

 

 

PUSSHEJ

Av Malin Eriksson - 14 februari 2011 12:12

Hjärtat sover, så här sitter jag, har plattat håret, sminkat mig, ätit havregrynsgröt och druckit kafft. Gud vad jag hunnit med mycket på morgon!=) Så här ska de vara. Skönt!

Tom sover oxå för den delen, men jag ska väl ta och se desperate som jag alltid gör. Jag är helt fast i de, lätt bästa serien någonsin!!


Kolla snygg frisyren på mammas tjej!

    

Av Malin Eriksson - 13 februari 2011 13:44

till att blogga så mkt. Det är verkligen ett heltidsjobb att ha en liten bebis hemma. Nu sitter jag iaf och ser tv och ska ta och kolla runt lite efter en snygg tv-bänk.

Jag är såå trött! Blev inte mkt sömn inatt:(

  

Av Malin Eriksson - 12 februari 2011 11:27

jag skrev ju att hjärtat ville ha uppmärksamhet, hon somnade, haha. Hon satt i babysittern och pratade och börja låta, Sen när jag skulle ta hon så somnade hon.

  

Av Malin Eriksson - 12 februari 2011 11:02

Trots att lill tjejen sov mestadels av dagen och kvällen igår har vi inte haft nå problem inatt, vi gick och la oss kring 12 och nu vaknar vi pigga och glada, att hon är glad på morgonen när hon väl får upp sina småp trött ögon. Det är så mysigt! Jag tror vi ska sätta oss i gungstolen och slå på nå desperate avsnitt snart:) Har blivit lite beroende, haha. Senare ska vi nog ta ett bad tror jag.

Men nu vill tjejen ha min uppmärksamhet så bye bye.

Vi hörs..

Lite av en ny favvo låt! :)

Av Malin Eriksson - 11 februari 2011 17:30

 Åh vilken slö dag jag haft, steg upp såg nått desperate avsnitt, åt havregrynsgröt, sen gick vi och vilade igern och lill tjejen ligger fortfarande och sover. Lite tröttis idag. Sen kommer väl kvällen våran inte heller vara så speciell. Tror vi ska ta ett städryck och bara mysa och se film.

Rasmus och Daniel är här nu och Rasmus påminde om när vi var 16år och Tom kom hem till mig på natten bara för att säga att han älskar mig, ååh, jag hade glömt hur gullig Tom kunde vara! Haha.. Så nu vart jag som nykär igen :)

 

            

 

Jag älskar dig

 


Av Malin Eriksson - 10 februari 2011 20:15

Gud vad Love ligger och pratar, roligt är de att lyssna. Hon är så söt där hon ligger och snuttar på sin hand samtidigt som hon försöker prata.


Kääärlek

Av Malin Eriksson - 10 februari 2011 13:40

jag sitter och ser Oprah och de handlar om två föräldrar som förlorade sina tre små barn i en hemsk bilolycka. Åh vad jag grät när dom visade filmer  på barnen och filmer från olyckan. Jag kan bara tänka mig hur de skulle kännas att fölora Love och jag vill inte ens tänka på de. Man förstår nog mer när man har barn nu, så de bara rann tårar för mig. FAN VAD HEMSKT!!! Usch.

Åh vad jag älskar lilla Love och jag är så tacksam att jag fått en sån liten perfekt prinsessa! Hon är helt perfekt och hon är mitt allt. Det går inte att beskriva med ord hur lycklig jag är! Jag kan sitta och se på henne i timmar medans hon sover och tänka hur fin hon är och hur mycket jag älskar henne.

 

Mammas lilla hjärta

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards