Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under juli 2011

Av Malin Eriksson - 29 juli 2011 15:39

Jag o Love har tagit en powernap o satan så sköönt! Sen steg vi upp o Love fick middag, biff stroganoff. Det gilla hon! :)

Snart ska jag gå förbi på ICA o köpa nå små grejer. Ikväll är det bara myskväll. O så ska jag försöka hinna städa förrådet som jag inte har haft tid att göra ännu.

Men jag älskar att hon har börjat säga mamma  

   

Av Malin Eriksson - 29 juli 2011 10:45

Igår blev mitt lilla hjärta hela åtta månader gammal. Gud så tiden har gått fort. Helt sjukt! Det är så roligt att hon börjar tvecklas mer o mer.

Nu säger Love mamma o pappa. Eller mamma o baba! =) Sjukt söööt! Sen när hon ser kissen säger hon sss.. Men mamma kan hon säga jätte tydligt o bra!

Jaja, nu ska jag gå o fixa mig o Love lite frukost. Hejhej

Av Malin Eriksson - 25 juli 2011 13:50

Hejhej, vet att det är tusen år sen jag skrivit här men jag har faktiskt inte tid. Jag gör nästan alltid nå. Så förtillfället får det vara så här.

Ialla fall. Idag är en nystart, jag ska börja mitt nya nyttiga liv. Med det menar jag, Bara färska råvaror och inga mer cigaretter.  Jag vet, jag har sagt det förut, men nu vill jag verkligen sluta röka. Usch. Jag måste få bättre hälsa o för det andra så har jag inte råd heller.

I en månad ska jag nu vara absolut stenhård med min kost samt träning. Jag måste ge kroppen en liten kickstart, nu har det stått stilla länge nog. =/ HMMM!


Men så här kommer mitt mat-schema se ut 1 månad framåt:

FRUKOST: Kaffe lr thé m. citron

LUNCH: Havregrynsgröt m. linfrön o kanel (Äppelcider piller, 30min innan mat)

MELLANMÅL: Smoothie ( blåbrä, hallon, torkade plommon o vatten)

MIDDAG:Torsk lr tonfisk m. keso + broccoli (lr hackad gurka). (äppelcidervinäger 30min innan mat)

KVÄLLSMÅL: Shake, nutrilett

 

Mitt mål: -8Kg

Av Malin Eriksson - 13 juli 2011 09:18

Kring halv 9 ville Love vakna idag, jag var sjuukt trött!      Men nu känns det bättre, har blivit lite piggare. Love far fram som en tok i sin gå-stol o på morgon hann hon ta tillbringaren/kannan med vatten som stod på bordet o hällde över sig själv, hon fick stora ögon o lät typ ååå ååå ååå hela vägen hon körde till mig o sträckte ut armarna så jag skulle ta upp henne. Så då gick vi o torkade av henne o bytte kläder. Så nu är hon torr o fin igen! 

Strax ska jag orka klä på mig själv o promenera till ICA o köpa hårfärg mm. Rött btw :)

Sen blir de städning..   Jaja, men det måste ju oxå göras tyvärr.                    Här hade sötisarna lite kusin-häng!!












   







Av Malin Eriksson - 13 juli 2011 00:47

Hejhej, nu har jag klippt Tom. Jobbigt! Alltid så svårt att få det bra. Nu är han i duschen o jag sitter i soffan o ska snart lägga mig.


Ikväll var jag på bingo med Anton o Marielle. Ingen vinst =( Men vi hade ett nr ifrån flera gånger så vi fick ha på tändningen ett par gånger, de är ju garn spännande! :)


I morgon ska jag o hjärtat ha lite städ dag så det är fint nu till marknadshelgen när jag o några söta tjejor ska sitta här o ta nå glas vin.    Love ska vara med mormor. Det kommer gå bra.


På morgon ialla fall när vi hade vaknat o jag skulle gå upp på toa så bädda jag med kuddar o täcke så inte Love skulle kunna rulla iväg, medans jag var på toa hade hon hunnit rulla ut till kanten o när jag såg det började jag springa till sängen men hon hann rulla ner på golvet, hon började självklart gråta men det var nog för att hon vart rädd, hon landade som på en mjukpåse nedanför sängen o plus att vi har ganska låg säng, så hon slog sig som inte. Det gick ialla fall över efter jag lyftade upp henne. Usch, hur ska man lyckas hålla kvar henne i sängen? Svin svårt..  


   Mina fina hjärtan


Imorgon ska jag köpa hårfärg o strumpbyxor medmera, sånt där småfix innan marknaden ni vet =)


Love har förresten börjat äta riktig välling typ nyss, tidigare åt hon ju bara ersättning o vart jätte ledsen när jag gav henne välling o hon upptäckte när hon började suga att det inte var de vanliga. MEN, då gjorde jag mitt lilla knep som jag gjorde först för att få henne att äta ersättningen, jag sätter en liten dutt socker i det. Sen när hon vant sig vid det så slutar man o hon fortsätter äta!! =) Smart va? Jo jag vet.

Av Malin Eriksson - 8 juli 2011 18:13

Igår kväll kom Lisa förbi o vi tog nå vinglas o surrade på. Svin trevligt var det! Men kl drog iväg o det hann bli ganska sent, tror jag kom i säng halv 4 på morgon!=) Sen hade jag ställt kl på 09 eftersom jag skulle o tatuera mig kl 11. Jag snoozade till 10.10 o då vart det lite panik, slängde mig i duschen o ringde mamma som fick komma hit o vara med Love. Tack mamma! Men var inte alls speciellt trött på morgon, iaf inte dålig!

Tatueringen då, ja jag gjorde en ros o under den står det Love med som skrivstil. Svartvit. Jätte fin, jag vart super nöjd. Men ni ska veta att det kändes. Inte så sköönt. Men men, det var de värt. Nu är den färdig o jag är lycklig.

Snart kommer Tom hem efter att ha varit borta hela veckan :) Vi längtar!

Jaja, nu ska jag ta o ge Love sen middag o sen ska jag kika vad jag o Tom kan äta.

Hejdå

 

 

Av Malin Eriksson - 6 juli 2011 20:31

Love sover fortfarande o jag är trött, snart kommer hon vakna o inte vilja sova på fleera timmar, suck! Tog mig iaf ett mellanmål nyss. Var som hungrig. Tror inte Love har nå emot det eftersom hon har många fler godsaker. (bara 120kcal på en hel burk)

 

Av Malin Eriksson - 6 juli 2011 15:08

usch, kanske är vädret som gör att jag känner mig så här deppig :(

Har iaf varit till Zandra o hälsat på henne o söta Wille, o det var trevligt.

Ska snart ta mig frukost/lunch/middag bestående av en smoothie, typ hallon, blåbär o vatten. Kanske ananas oxå om jag orkar skiva de?! Tror inte de..




 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards