Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin Eriksson - 20 februari 2011 10:05

Nu ska jag ta och fixa mig nån frukost. Blir väl havregrynsgröt som vanligt. Idag blir de bara att ta de lugnt och se massa desperate.

Snart ska jag väcka upp Tom oxå och höra när vi ska fara hem. Vi är ju hos mamma och pappa. Men nu vill Love umgås.

Pussshej!

Av Malin Eriksson - 19 februari 2011 23:40

Nu säger jag och Love godnatt.

Av Malin Eriksson - 19 februari 2011 17:22

Mamma och pappa har varit hit en sväng och hälsat på. Vi bestämde då att vi sover där ikväll. Så dom kommer väl snart och hämtar oss. Love tar en liten tupplur just nu och senare ska jag och Tom gå till gymmet så får hjärtat vara med sin mormor! =)


Jag känner att jag börjar bli hungrig, undra vad man då ska äta, får vänta och se vad mamma och pappa har för mumsigt. Eller nu gick Tom och började med mat, kycklingburgare. Även han har sina ljusa stunder.


Vi ses

Av Malin Eriksson - 19 februari 2011 11:36

lill gullungen sover.


här har Tom och Oskar mysmiddag!=)


och här har tom mys med Love<3

     

Av Malin Eriksson - 19 februari 2011 10:27

åh vilken fin dag och rolig start på dagen jag fick, vågen visade -1.7kg sen igår morse!=) Skönt att de börjar hända grejer..Nu måst jag umgås med lilla tjejen för hon är som lite sur nu, vi hörs! pusshej

      

Av Malin Eriksson - 18 februari 2011 20:42

  

Love är vaken nu och jag har hunnit med det jag skulle. Men vad ska man nu göra? Jag är rastlös och jag saknar att umgås med mina vänner!!! Vi måste börja hänga igen. Typ igår!!

 

Love you

 

 

Av Malin Eriksson - 18 februari 2011 19:49

Nu har Love somnat, men inte för natten. Hon vaknar snart igen... jag håller på fundera vad jag ska göra dom här minutrarna hon sover, kanske tömma och fylla maskin eller nå sånt kul..

Av Malin Eriksson - 18 februari 2011 10:29

Nu har jag betalat klart räkningar och druckit kaffe. Då vaknade precis Love, perfekt tajming. Först har hon släpat upp oss efter kl 08 på morgon, sen somnar hon om och då passar jag på att göra lite nytta.

Nä hörni, nu ska jag väcka upp Loves pappa(!!) och Oskar.

Inte ska dom sova bort hela dagen, nej nej!


Risig och halvt nyvaken.

Bjuder på den.

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards