Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under augusti 2012

-

Av Malin Eriksson - 27 augusti 2012 23:21

Åh nej!!! Jag känner att jag börjar få ont i halsen o så har jag blivit snorig. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk................
Hmm. Strax duschen o sen sänhen. Får se imorgon bitti vilken form Love ät i, om de blir dagis eller inte. Hon har oxå varit hemskt snorig. Men vi får se.

Av Malin Eriksson - 26 augusti 2012 12:36

Precis varit på en lång promenad med Bamse, svettigt men super skönt väder. Nu dricker jag en mugg kaffe o nellie sover med mormor o love hänger med morbror Joel o hans vänner! :)

-

Av Malin Eriksson - 26 augusti 2012 09:59

Vaknade, klädde Nellie o for till mamma o pappa. Möttes av en glad nyvaken Love! Kärlek.
Nu har jag kokat kaffe o så ska jag ge lovis frukost.

-

Av Malin Eriksson - 25 augusti 2012 23:58

Har plockat till lite, samtidigt sett film. Love sover över hos mommo. Nellie sover o Tom är o spelar dator hos Daniel. O här sitter jag i mörkret på balkongen o röker o känner mig ensam!! Jag har inget att göra.. Ååh vad tråkigt..
Jaja hur som helst har vi varit på middag på tallvik tidigare o de var super gott, friterad kyckling med ris o olika såser.
Får se vad jag ska göra nu då. Antingen joinar jag nellie eller så slänger jag mig i soffan ett tag!
Idag blev Nellie förresten hela 7 veckor. Stor tjejen min!

-

Av Malin Eriksson - 24 augusti 2012 22:51

Varit på thai o ätit god mat med karln. Sen en promenad med mammsen, Bamse o Nellie. Skönt som fan var de med en kvälls promenad!
O nu sitter jag o sötsnutten o har lite soffmys

-

Av Malin Eriksson - 22 augusti 2012 13:25

Precis duschat av mig morgon promenaden o känner mig som en ny människa! :)
Strax ska jag hämta Lovis från dagis :) Jag hinner faktiskt börja sakna henne medans hon är borta. Är de normalt? Haha.
Senare blir de middag hos Toms mormor då hans bror fyller år, tacos tror jag de skulle bjudas på. Så då måste man ju få fuska lite :/ Men på vågen går de neråt iaf. "endast" 17kg kvar. Haha nä men nog ska de gå bra, jag är bara för stressad o vill att de ska gå på en gång. Men jag hoppas att de håller i sig att jag tappar kring 2-3kg i veckan. Beroende på om jag fuskar ibland :) Men faktiskt har jag tappat nästan all matlust nu o de är ju bra, då går man inte o småäter bara för att de är gott eller nå. Så nog blir de här bra o snart kan jag ha alla mina kläder igen!! :)
Nå nu ska jag gå o blåsa håret innan jag hämtar hem hjärtat.

-

Av Malin Eriksson - 22 augusti 2012 11:58

Har hunnit med en morgon prommis även idag. Känns så jäkla skönt att göra bort de på morgonen så behöver man inte ha ångest om man inte orkar på kvällen.
Jaja nu ska jag dra till mamma o göra lite ärenden. Bye

-

Av Malin Eriksson - 21 augusti 2012 09:39

Nog känns de i mamma hjärtat när Love börjar gnugga ögonen när vi sa hejdå på dagis. Första dagen efter sommarlovet. Hon har ju haft en lång paus från dagis o idag ska hon vara 9-14. Tidigare har hon varit 9-11.30 Mammas stora tjej. Hoppas de går bra för henne. Tidigare tyckte hon dagis var jätte kul. Men de blir nog bättre efter nån dag.
Upptäckte även att hjärtat inte har någon riktig höst jacka, så de är dagens projekt att styra upp.
Jaja, nu ska jag gå en promenad o försöka att inte oroa ihjäl mig för henne.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards