Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under november 2012

-

Av Malin Eriksson - 25 november 2012 18:37

Ordet bakfylla har fått en helt ny innebörd, jag har inte vetat vad bakfull varit tidigare. Tills idag.
Jag är fortfarande inte en människa.
Nu orkar jag inte skriva mer, då spyr jag.

-

Av Malin Eriksson - 24 november 2012 12:21

Nu har även jag fått i mig lite frukost. Jag har oxå hunnit duscha. Nellie sover o Love äter flingor!
Längtar till nästa helg. Älskar att ha saker att se fram emot! Det gör livet lite lättare tycker jag.
Strax ska jag o Lovis tillverka smällkarameller att hänga i granen :) Att det är mysigt med barn :)
Imorgon är se julskyltning men man är ju inte speciellt sugen att röra sig utanför dörren i det här regnäckel vädret.
Ja vi får se hur det blir. Hejhej.

-

Av Malin Eriksson - 23 november 2012 11:08

Åååååh jävla skit!

-

Av Malin Eriksson - 21 november 2012 18:03

Gjort super goda kikärtsbiffar till middag, med gurka o sweet chili till.
Recept för dom som är sugna :)
1 paket kikärtor
1 paket kidney bönor
2 vitlöks klyftor
2 morötter
1/2 gul lök
Mixa ihop o stek. Jätte gott o nyttigt.
Ps, detta är mitt eget recept :)
Det finns ju tusen andra om man googlar på kikärtsbiffar, men jag tycker det är kul att hitta på egna recept!

-

Av Malin Eriksson - 21 november 2012 11:31

Alla är borta i Kalix. Mats, mamma, pappa, Tom. O Love är på dagis. Så snäll som jag är klädde jag Nellie o drog till mamma o pappa här jag är nu o håller på storstäda! Jag måste ju vara bästa dottern ever! Tar en liten paus från städet för att mata Nellie o borsta Bamse.
Hejhej.

-

Av Malin Eriksson - 21 november 2012 00:03

Lagt mig nu o ska försöka sova som resten av familjen. Upp tidigt med Love på dagis. Hon trivs ju så bra o då trivs ju jag med att ha henne där, tre dagar i veckan, 5 timmar om dagen. Alldeles lagom. För hon får ju inte vara borta för mycket från mamma :) Separationsångest, haha.
Imorgon tänkte jag iaf försöka passa på att göra lite nytta när lilla älskling är på dagis. Nellie får snällt hänga med mig på lite uppdrag! :)
Nu försöka sova till ljudet av att Tom o Love snarkar ikapp! :) Men jag är ganska van snarkningar vid det här laget efter att ha varit med Tom i sex år ;)
Godnatt! (stora planer imorgon)
O som pricken över i:et avslutar vi med en bild av lill sötaste skrutten som är väldigt koncentrerad på tutten.

-

Av Malin Eriksson - 19 november 2012 00:08

Fysatan så skönt sova! Otroligt skönt bädda ner sig under täcket. Varmt, tyst, mörkt o extremt skönt bara. Nya tag imorgon för nu är jag helt slut. O måttligt less.
Ligga o lyssna till mina barns små snarkningar är hur underbart som helst, bästa avkopplingen efter en jobbig dag. Jag är så lycklig att jag har dom finaste döttrarna o dom bästa vännerna ever! O att dom förstår mig om jag inte alltid orkar hänga eller höra av mig. Hur underbart det än är tar det verkligen på krafterna att själv ta hand om två småttisar från morgon till kväll.
Godnatt.

-

Av Malin Eriksson - 19 november 2012 00:06

Fysatan så skönt sova! Otroligt skönt bädda ner sig under täcket. Varmt, tyst, mörkt o extremt skönt bara. Nya tag imorgon för nu är jag helt slut. O måttligt less.
Ligga o lyssna till mina barns små snarkningar är hur underbart som helst, bästa avkopplingen efter en jobbig dag. Jag är så lycklig att jag har dom finaste döttrarna o dom bästa vännerna ever! O att dom förstår mig om jag inte alltid orkar hänga eller höra av mig. Hur underbart det än är tar det verkligen på krafterna att själv ta hand om två småttisar från morgon till kväll.
Godnatt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards