Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under december 2012

-

Av Malin Eriksson - 31 december 2012 10:11

Känner mig trött som en gris efter att bara ha sovit 4-5 timmar inatt. Jag brukar inte behöva mer än 5-6 timmar så konstigt att jag är så här jävla trött.
Men jag har tagit mig upp o barnen har frukost i magen o jag har satt på kaffe. Så strax sätter jag mig i soffan just innan jag hoppar i duschen o fixar mig. Blir nog middag idag med Rasmus o Lisa. Sen skålar vi in de nya året med lite inte så fint vin. Haha. Men jag hatar champagne :)
Okej, kaffe var det nu.

-

Av Malin Eriksson - 29 december 2012 23:57

Jäklar vad jag blev trött. Tom for o såg UFC hos Johan till imorgon bitti o nu ska jag stänga av tvn o krypa ner i sängen som känns så fruktansvärt stor när man sover ensam :( Men iof så vet jag inte om Love sover där nu, tror hon krypit upp dit   

Funderar även på nyår, jag blir glad men samtidigt får jag ångest. Det kan vara början eller slutet på något alldeles underbart. Tungt de här! Vi får vänta o se.

Godnatt

 

-

Av Malin Eriksson - 28 december 2012 21:56

Sitter hemma i lägenheten o barnen sover.
Jag är trött o förkyld men vill inte gå o sova redan.
Julen har väl varit.. både bra o dålig. Tänker inte ge mer detaljer än så.
Nyår, ja de lär väl bli att man sitter hemma med barnen. Har ingen barnvakt så jag har inte så mycket att välja på :/
Humöret är inte på topp så lika bra man lägger sig eller nå....

-

Av Malin Eriksson - 23 december 2012 16:59

Jag vet jag inte vad jag ska tro längre. Eller vad jag vill. Eller jag vet nog egentligen vad jag vill men det tar emot.
O man får hela tiden höra massa saker som psykar sönder hjärnan. Tungt de här.
Ja jag vet varken ut eller in längre. Jag känner mig bara tom.

-

Av Malin Eriksson - 18 december 2012 03:18

Söv mig, eller koppla bort min hjärna. Vad som helst bara jag får sova!!!

-

Av Malin Eriksson - 18 december 2012 01:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

-

Av Malin Eriksson - 17 december 2012 15:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

-

Av Malin Eriksson - 16 december 2012 18:38

Ja det blir inte alltid som man tänkt sig, mitt i all lycka så kan livet ta en total vändning som påverkar hela framtiden :( Helt oförberedd, sårad, förkossad, ledsen, besviken. Ja många känslor att hanskas med. Sviken av den man älskar av hela sitt hjärta.
Sen gör det ju inte saken bättre när en som låtsas vara ens "vän" sitter o säger massa skit, som för det första absolut inte har med saken att göra. Bara försöka smöra in sig. Falska äckliga fitta, trodde inte jag skulle få veta vad du sitter o kläcker ur dig. Trist bara att ingen förde tycker bra om dig, just kanske på grund av att du är så falsk o svinig som du är!
Ja fyfan säger jag bara åt allt. Det här blev lång ifrån som jag tänkte mig livet.
Jag känner mig så jävla sviken. Dum.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards