Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under oktober 2012

Av Malin Eriksson - 30 oktober 2012 23:49

  I Like this quote I dislike this quoteAs I look back on all that's happened..growing up, growing together, changing you,
changing me -- there were times when we dreamed together, when we laughed and
cried together. As I look back on those days, I realize how much I truly miss
you and how much I truly love you. The past may be gone forever..and whatever
the future holds, our todays make the memories of tomorrow. So, my lifetime
friend, it is with all my heart that I send you my love, hoping that you'll
always carry my smile with you, for all we have meant to each other and for
whatever the future may hold.


Nu kan ju alla nyfika små äckel fundera på VARFÖR jag ibland lägger ut Fina citat. Vet att det stör vissa, men er det stör, vet ni vad? Ni kan ju dra åt helvete.

Till er andra fina vänner. Det är ju sjukt SKÖNT att lägga ut citat man tycker passar in i ens liv, nu eller tidigare. Det känns bara så rätt.  


Tack för mig!

-

Av Malin Eriksson - 30 oktober 2012 11:44

Alltså.. jag mår hel skumt. Kan inte förklara det. Matlusten är oxå bortblåst. Känner att jag är helt tom i magen. Har inte ätit nå. Testade äta en macka o började må illa. Samma igår. På hela dagen åt jag två knäckebröd mackor o nån tugga sallad.
Känner mig svag o skakig i kroppen men kan inte äta. Får inte i mig nå. Tur att jag inte ammar nu så Nellie iaf får i sig allt hon behöver.
Så här är de alltid om något är jobbigt o jag mår dåligt. Då kan jag inte alls äta o då börjar jag må sämre. Höllpå spy på morgon när jag steg upp. Var tvungen springa på toa. Det började rinna slem som just innan man ska spy. Skyndade mig att dricka vatten för att spykänslan skulle försvinna o det gjorde den. Det värsta jag vet är att spy.
Måste orka mig på nån affär o köpa mig nån soppa eller kräm typ. Så jag får i mig nå.
Ja världens gnäll inlägg men ni behöver ju inte läsa om det stör er.
O här är en risig bild från igår kväll. Ser inte så pigg o fräsch ut direkt :/

-

Av Malin Eriksson - 30 oktober 2012 09:31

Idag mår jag..... Inte de minsta bättre än igår!

-

Av Malin Eriksson - 29 oktober 2012 22:59

 

-

Av Malin Eriksson - 29 oktober 2012 09:15

Usch idag känns allt verkligen jätte jobbigt. Mentalt o fysiskt. Är sjukare än jag varit på jätte länge. O har verkligen tagit ett svårt beslut igår. Hoppas bara att det var rätt beslut.
Jag kommer klara det här. Det kommer vara skit svårt. Men jag ska fixa det.
Massa jobbiga saker att fixa idag. O ringa jobbiga samtal. :/
Ok, bara börja starta igång den här skit dagen!

-

Av Malin Eriksson - 28 oktober 2012 00:22

Ser twilight med Anton. Båda är så trötta att ögonen håller på att falla ihop. O jag fryser som tusan. Så nu blir de att bädda ner sig med Love under varm täcket. Nellie sover i sin säng brevid till på morgonsidan då hon vaknar o jag lyftar över henne :)
Har sminkat mamma ikväll o hon blev super fin. Dom skulle o ta en öl på sangs så då passade jag på att göra henne extra fin :)
Nu ska jag göra en flaska mat till Nellie o tanka i lill magen lite så hon sover bra o länge. Hon sover typ nu men man bara ger hon flaskan o så äter hon i sömnen! :)
Godnatt!

-

Av Malin Eriksson - 27 oktober 2012 10:20

Fortfarande jävligt risig. Jag som tänkt fara på leos i flera dagar nu, ojoj :(
Dricker lite te o känner mig verkligen inte frisk. Jag är nästan aldrig sjuk men när jag väl blir de så är de extremt.
Jaja inte försvinner de hur mkt jag än gnäller.
Väntar på våran remiss till barn i sunderbyn men det verkar aldrig dimpa ner ett brev i brevlådan. Ska bli så skönt komma dit till människor som verkligen kan sin sak.
Love har ju fått provsvaren från allergi provet. Inga allergier. Hon reagera på katt men det var så lite så det räknas som inte som en allergi sa läkarn. Så nu återstår problemen att ta redo på orsaken till alla utslag på kroppen, förutom böjvecken. O varför hon alltid konstant är förkyld o näsan rinner. Har varit så i flera månader. Samtidigt har hon så jobbigt att andas.
Hade nästan velat att hon var allergisk mot nå så man hade kunnat göra nå åt de. Menmen. Hoppas sunderbyn kan reda ut de här.
Mina morgon funderingar.

-

Av Malin Eriksson - 27 oktober 2012 00:27

Herregud så sjukt trött jag är. Feber o ändå varit igång hela dagen. Men mamma har varit o städa hos mig när krafterna inte räckte till. Hon måste vara en av dom snällaste mammorna. Tack.
Godnatt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards