Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin Eriksson - 25 januari 2011 21:38

Vad skulle jag göra utan dig? Du vet inte ännu hur älskad du är. Du är mammas allt.

Jag älskar dig  

Av Malin Eriksson - 23 januari 2011 15:54

idag har jag släpat upp oss ur sängen kring 13. tycker jag är bra av oss eftersom vi vanligen vaknar kring 16-17, då hon somnar så sent på natten/tidigt på morgon.

jag har inget att skriva nu.

Hejdå

Av Malin Eriksson - 23 januari 2011 01:26

  

<3

Av Malin Eriksson - 22 januari 2011 22:30

  

Av Malin Eriksson - 22 januari 2011 22:07

Hållpå tanka filmer till ny datorn som vi hämtade ut igår! Jag älskar min nya dator. Hör och häpna,-vi lånade pengar av Daniel eftersom vi inte får förän tisdag. Men av DANIEL. Japp, ni hörde rätt. 4393:- lånade vi. Sjukt jag vet! Men lill svinet har väl endast plockat ut typ 15000:- på pokern. Fy fan vad sur jag blir. Men ändå glad! =) haha, blandade känslor.

men iaf, när filmerna har kommit så ska vi fara tillbaka till bränna, hem. Vi måste tanka film här för vårat internet har inte kommit ännu. Kommer på ca 2-4 veckor. SUCK!!!!

Men vi hörs hörni. Tror lill snyggingen min är tissesugen! BYE

 

ps. Till datorn bäställde jag en rosa/lila mus. SKIT SÖT!

 

Av Malin Eriksson - 22 januari 2011 20:47

Vi är på tallvik och ska äta marängsviss strax. fan vad gott! :)

och igår klickade jag hem min nya älskling  som jag blev kär i på första ögonkastet, htc desire HD  (mobil) <3 Ja inte lika kär som jag är i min dotter då!!!!!!!!!!


puss!

 

  

Av Malin Eriksson - 22 januari 2011 05:22

Jag älskar mitt liv, jag älskar mitt barn, jag älskar min karl...


GODNATT!

PUSS

Av Malin Eriksson - 20 januari 2011 01:51

Nu har lilla Love precis somnat och jag får en stund för mig själv:) Nä men jag menar man uppskattar allt så mkt mer när man har barn, att tex få äta en måltid i lugn och ro istället för att kasta i sig maten så man inte ens hinner svälja typ. Eller att sitta på datorn  en liten stund och kunna använda två händer utan att ha hon i famnen och sitta och guppa. Men jag är så van att stå och guppa/gunga henne så att när jag är och handlar på ica typ så står jag och gungar matvagnen eller korgen. När jag sitter på en stol så sitter jag och hoppar med benen för jag är så van att hon sitter i knäet (stavning?) Haha, de blir som nå psykiskt!=)


Iallafall så när vi vaknar i morgon ska vi ut och göra lite ärenden, hoppas de inte är så jävla kallt bara. Men hörni, nu ska ajg glo vidare. Höres!!! =)


Mina hjärtan!   


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards