Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under juni 2010

Av Malin Eriksson - 28 juni 2010 15:33

Sitter på tallvik och hållpå laga nå mat. Har satt nå grillspätt i ugnen & så ska vi äta rösti & typ nå sallad till. =)

Det blir att vara på tallvik hela dagen idag iaf. Bara ta de lugnt och så. Sen så åker vi ju tidigt i morgon bitti till kalix. Men kul ska de bli iaf. Men nu ska jag gå & fixa lite med maten & se om jag får ihop en sallad.


Hejhej..



Av Malin Eriksson - 28 juni 2010 01:25

Har precis legat & sett nå fighting grejs med Markus, Tom & Malin. Och nu har jag & Tom bäddat ner oss & ska se nån komedi.

Jag har som hemskt skönt liv egentligen.

Jag är lycklig.


Av Malin Eriksson - 27 juni 2010 16:10

Jag har fått massa klagomål att jag är oaktiv överallt osv, men de är svårt uppdatera bloggen då jag inte har internet hemma.. Men hoppas de kommer igång snart.

snabb uppdat.

Hur som helst sitter jag hos Tom nu och glor runt på internet. Dom andra sitter och ser fotboll.

Helgen har varit bra ändå, trots att jag varit nykter bland 500 fulla människor.

I fredags åt jag & Tom god mat hemma hos mamma & pappa. Sen var vi på berget & kollade. Men jag var mest chaufför hela fredagen men de var okej ändå. Roligt träffa & se massa folk.

Igår då lördag. Jag hyrde film och låg hemma & såg, sen så ringde Tom vid kl 1 & ville komma hem, så då hämtade jag han & Daniel så for vi hem till mig & sov. Alltså väldigt lugn lördag.


På tisdag ska jag på ultraljud igen, ska bli garn spännande. Hoppas dom kan se om det är en pojke eller flicka. Jag klarar inte av att vänta =) Men hur som helst, bara allt är bra så är jag nöjd! =)


Pusshej

Iaf

Av Malin Eriksson - 13 juni 2010 01:03

Alltså nu skriver jag endast för att jag blir så sjukt irriterad på alla små äckelbarn i Överkalix som går runt & hittar på rykten eftersom dom/ni inte har annat att tala om. "Är det sant att Malin är med barn & att Tom inte vill ha barnet"

Det är sant att vi ska ha barn och Tom VILL också ha barnet. Om ni inte har märkt det så är vi fortfaranade tillsammans efter 3,5år och kommer fortsätta vara det, och vi båda vill ha barnet. Så där ja, nu vet ni.. Nu slipper ni alla äckelungar fundera på den saken!!!!!!!

  



Btw vart min älsklingkatt Hugo påkörd ikväll.   =( Äckel!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards