Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under december 2011

Av Malin Eriksson - 8 december 2011 20:53

Inte så ofta jag har tid att vara in o skriva nå :) Men skit samma...

Idag har jag o Love i stort sett varit ute hela dagen. Love har åkt pulka o hon tyckte de var så kul. Bara sitta där o åka o titta runt på allt. Söt hjärtat mitt!

Nu sover hon iaf o Tom är o tränar, så här sitter jag själv o glor.


O bebis nr 2 då? Ja, jag vet inte så mkt, haha. Borde snart vara i v 12 tror jag, om jag minns rätt. O de känns nästan som att magen redan börjar puta lite. Haha. I början har jag mått sjukt illa i några veckor. Kunde typ inte göra nå. Sov 12 h på natten o ändå under dagarna. Mådde skit!! Nu har de avtagit, de mesta iaf. Sällan jag mår illa men tröttheten känner jag av. O halsbränna har jag fått. Det hade jag med Love oxå så jag har kvar såna där tabletter att ta! :)

Vi längtar så otroligt mycket redan efter våran nya familjemedlem! <3 Min fina lilla familj!

Och ni vet hur Tom är, väldigt känslosam o gullig, när vi fick reda på att vi skulle ha en till bebis säger han: - Jaja, när man lik redan har en så spelar de ingen roll om man har en till.

Nä men de ska bli jätte kul tycker vi! O lilla Love ska bli storasyster :)


Jaja, nu ska jag se filmen som börjar på 3an.

Hejhej

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards