Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under september 2012

-

Av Malin Eriksson - 30 september 2012 15:50

 

Av Malin Eriksson - 30 september 2012 14:45

Precis kommit från gk's med mamma, pappa o mina barn. Hitta som inget där. Skulle kolla på gardiner men fanns inga fina, så istället hittade jag en mysig tjocktröja som jag köpte mig. O tydligen var folkets söndags-nöje att fara på just gk's, har aldrig sett så mkt folk där som nu.
Resten av dagen ska jag bara ta de sjukt lugnt o inte göra nå.
Har bestält bläckpatroner o fotopapper nu äntligen, hittade på Handyink bra pris, just över 500krt för 6st original bläckpatroner o 20st A4 fotopapper :) Nu ska jag sen gå på hm o shoppa lös lite! ;)
Pussokram

Av Malin Eriksson - 30 september 2012 10:00

Ligger i soffan under täcke med barnen o läser lite bok o myser. Var sjukt trött igår så gick o la mig kring halv ett efter jag sett film ätit gott med mamma o Anton.
Strax fixa kaffe o frukost, kanske mig själv oxå om energin finns :)
Bye

Av Malin Eriksson - 28 september 2012 08:55

-

Av Malin Eriksson - 28 september 2012 08:37

Nu är jag lite piggare än förra inlägget, haha.
Nellie sover ännu o jag o Lovis har klivit upp. Idag är de fredag o då känns det mycket bättre att kliva upp o vara trött. Även fast jag är ledig varje dag så känns det super att det är helg! :)
Jag hade vilja färga o fixa mina ögonbryn idag, hoppas Vicky har tid så jag inte själv börjar tjorva ;)
Nu måst jag fixa nå grejer. Hejs!

-

Av Malin Eriksson - 28 september 2012 08:29

-

Av Malin Eriksson - 28 september 2012 08:17

Dricker kaffe o försöker vakna till liv........

-

Av Malin Eriksson - 27 september 2012 10:19

Efter kl åtta ville mina små charmtroll stiga upp. Jag kände mig död. Började att byta två bajsblöjor! Mindre kul start på dagen.
Jag har huvudvärk o de känns som att jag sovit typ två timmar fast jag tyckte jag gick o la mig bra tid.
Idag fick Love vara hemma från dagis, av många anledningar. Första anledningen att jag var för trött för att stressa iväg till dagis.
Nu ska vi gå o fixa oss frukost o kaffe så får vi se vad som händer resten av dagen.
Godmorgon

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards