Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Malin Eriksson - 10 februari 2011 20:15

Gud vad Love ligger och pratar, roligt är de att lyssna. Hon är så söt där hon ligger och snuttar på sin hand samtidigt som hon försöker prata.


Kääärlek

Av Malin Eriksson - 10 februari 2011 13:40

jag sitter och ser Oprah och de handlar om två föräldrar som förlorade sina tre små barn i en hemsk bilolycka. Åh vad jag grät när dom visade filmer  på barnen och filmer från olyckan. Jag kan bara tänka mig hur de skulle kännas att fölora Love och jag vill inte ens tänka på de. Man förstår nog mer när man har barn nu, så de bara rann tårar för mig. FAN VAD HEMSKT!!! Usch.

Åh vad jag älskar lilla Love och jag är så tacksam att jag fått en sån liten perfekt prinsessa! Hon är helt perfekt och hon är mitt allt. Det går inte att beskriva med ord hur lycklig jag är! Jag kan sitta och se på henne i timmar medans hon sover och tänka hur fin hon är och hur mycket jag älskar henne.

 

Mammas lilla hjärta

  

Av Malin Eriksson - 10 februari 2011 11:58

Sådär, nu har jag ringt och bokat dop!:) Roligt det kommer bli.

Idag har vi stigit upp kring 11 och nu sover hon igen, sin vanliga morgon vila. Skulle oxå vilja lägga mig ett tag till men de ids jag inte, då blir jag bara tröttare när hon vaknar på en stund!

Nu sitter jag och ser Tyra Banks show, men tror jag ska fortsätta de desperate. Jag är helt fast i de, haha..

Det är så fint väder oxå nu och jag hatar att jag inte kan gå ut med vagnen för att det är för kallt!!!
Suck..

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards