Whats ment to be will always find its way

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

-

Av Malin Eriksson - 4 augusti 2013 19:45

Ligger på jobbet. Nattpass.
Lyssnar på musik o chillar. Har ju blivit nyttig igen. Inne på andra veckan. Att det känns skönt! Måste bara ta tag i träningen ordentligt nu. Jag har som sjukt lätt att tappa matlusten o nu är den som bortblåst. Men jag klagar inte. ;) Nästa helg bär de av till luleå o göra klart tatueringen. Men denna gång med något lill vinglas i kroppen innan, fyfaan så ont de gjorde sist!! Jävla mes man bär. Kunnat föda två barn o gnäller när man tatuerar sig. Haha. ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Malin Eriksson - 22 augusti 2013 14:02

Känns som att det börjar bränna lite i magen. Ännu inte ätit frukost. Klivit upp 6.30 o ännu inte fått i mig frukost. Bara redbull, kaffe o citronvatten. Måste nog snart tvinga i mig lite fiberhavregrynsgröt med kanel :) O när jag nu kliver av mitt p...

-

Av Malin Eriksson - 21 augusti 2013 08:22

Minus 3kg på några dagar. Utan träning. Härligt. Ligger på jobbet. Som vanligt. Samma imorgon men sen tar jag helg!!! :) Lämnade Love på dagis första gången efter sommarlovet o de gick väl sådär.. Vägrade till en början att ens gå in. Fick ta av ...

-

Av Malin Eriksson - 19 augusti 2013 18:56


Efter att ha haft en paus har jag nu börjat tänka på vad jag äter. 4de dagen -2kg ;) Har ännu inte kommit igång med träningen men har jobbat så jävla mkt så har inte haft tid/ork. Men kanske imorgon jag kör igång ordentligt!! :) Sån lycka att äntlige...

-

Av Malin Eriksson - 15 augusti 2013 22:07


Inne på första natten av fem. Fryser. Tradera shoppar. Jag har blivit beroende av tradera o kan inte logga in där utan att köpa nå. Aldrig. Haha. Saknar mina fina ?n där hemma. Nött sönder nya ikea katalogen. Blir ett besök till happis när löne...

-

Av Malin Eriksson - 2 augusti 2013 08:41


Sitter på jobbet o lyssnar på musik. Tråk skit väder idag.... tvingade mamma att sova hos mig igår så jag slapp sova själv :) Jobb hela helgen sen ledig helt länge. Bara några jobb dagar kvar i aug så är jobbet slut sen. Eller schemat iaf. Men hoppas...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Skapa flashcards