Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Malin Eriksson - 7 februari 2011 23:22

så hörs vi i morgon istället. Blev förresten inte att se en skräckis. Såg desperate istället!=)

Puss och godnatt!!


ps, de är lite cp så kan inte lägga upp nån bild nu. Men ska fixa de till i morgon!

Av Malin Eriksson - 7 februari 2011 20:32

Har kört ett litet tränngspass och jag är helt slut i kroppen! Men ska nog ändå göra sit-ups sen. Jag har kört på crosstrainern och de är sjukt tungt. Men vill man vara fin får man lida pin;)

Snart kommer stora hjärtat hem och då ska vi se en skräckis. =) Läskigt. Jag är sjukt lätt skrämd, jag törs aldrig sova själv och ändå plågar jag mig och ser skräckfilmer.

  

Av Malin Eriksson - 7 februari 2011 15:37

ÄNTLIGEN, får jag på mig mina högstadie-jeans igen! Jag blir så lycklig. Nu sover lill skruttan iaf. Jag nöter lite dh.

Haha, vet´ni vad lillan börjat med? Hon har börjat titta i kors, haha. Fan vad söt hon är!!

        

Av Malin Eriksson - 7 februari 2011 14:38

CHANS ATT FÖRBÄTTRA BLOGGEN. I DEN NYA OMRÖSTNINGEN KAN NI SÄGA VAD NI VILL ÄNDRA PÅ.

 

PUSS SÅ LÄNGE

Av Malin Eriksson - 7 februari 2011 12:36

Ååh vad skönt de är när man vaknar utvilad! Ska strax börja med nå mat. Frukost/lunch.

Igår har jag tankat och börjat se Desperate houswivies säsomg 1. Det tog typ bara 40min att ta en hel säsong! Älskar vårat nya internet!

Nu är farmor här och pussas med lilla Love..


  

Av Malin Eriksson - 7 februari 2011 01:17

Nu gör vi kväll. Är ganska så trött och hjärtat sover nu så godnatt alla

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards