Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under maj 2013

-

Av Malin Eriksson - 18 maj 2013 19:55

Varit ute sen på morgon med barnen. In o ätit o städa. Grillat till middag, sjukt gott. Nu känns det att man varit igång idag o huvudvärken kommer som ett brev på posten. Fick precis veta att jag jobbar imorgon, så då är de bara börja med matlådan. Sen snöra mig i duschen o soffan. Film mys med Love igår o idag. Att jag älskar mysiga hemmakvällar.
Dricka upp treon o duschen nu då. Godnatt från oss!

-

Av Malin Eriksson - 5 maj 2013 09:05

Sitter i soffan o myser med barnen o ser Aladdin på tv. Första dagen imorgon på tvg, nervös! Snart måste jag gå o göra mig kaffe o ta frukost så kanske man vaknar till lite. Seeg morgon.

-

Av Malin Eriksson - 2 maj 2013 15:40

Trött tjej efter dagis. Jag o Nellie sitter i fåtöljen o myser o tittar på barnkanalen. Vi är kvar på tallvik sen valborgs :) Lätt att manfastnar. Haha.
På måndag börjar jag på tvg, spännande!
Pappa Tom är i bränna o hämtar nå grejer o när han kommer tillbaka ska vi väcka sömntutan här, det är inte en lek! ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards