Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 23:08

Nu är lilla hjärtat vaken igen, hon sover inte alls bra utan mamma;), men jag ska oxå börja göra kväll strax.


  

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 21:15

Och Ma som nu fått en liten kille!! Äntligen slipper du gå omkring med sveriges största mage!!!


GRATTIS

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 21:12

Jag städar, usch vad jobbigt, men gud vilken bra uppfinning babybjörn bärsele är! När man är själv och vill få nånting gjort kopplar man bara på den så kan lilla hjärtat följa med och titta och man har hon hela tiden nära sig!!=)


  

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 19:54

mitt lilla hjärta har börjat bli lite grinig på kvällen men nu somnade hon med massa vaggande och gungande. Hoppas hon sover en stund iaf. Ska fråga mamma om hon kan vara med Love ett tag på alla hjärtans dag, typ nån timme på eftermiddagen/kvällen så kan jag och Tom bara vara hemma själv och äta nå gott och mysa, för som det är nu hinner man inte alls umgås som tidigare. Men men, vi får väl se. Du läser lik säkert de här mamma, så förbered dig på de då!:)


Lunchen/middagen idag (Nästan samma som igår, fast avokado röra med lite sweet chili i och feta ost)

  

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 17:59

Just efter jag skrev förra inlägget ploppade paketavin ner i brevlåådan, sp snabbt klädde jag Love och mig själv och gick och hämtade ut min NYA TELEFON! Som jag älskar.. Ååh vad fin den är. Sen har jag varit ute och rantar hela dagen, därför det varit lite dött från min sida. Nu är jag iaf hemma igen och vi ska bara ha fredagsmys.

Sen har jag laddat ner min personliga kaloriräknare som visar hur många kalorier jag ska äta för att nå mitt mål. Den är super, rekomenderar den verkligen. Den heter myfitnesspal  


Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 10:31

Så här ser hjärtat ut just nu när hon ligger och sover här brevid mig.

Man vill bara äta upp henne, eller hur?=)  

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 10:26

Fan vad glad jag blev nu när jag kollade mailen och såg att dom skickat telefon. Då får vi se när den kommer!!=) Hoppas hoppas idag.

Hur som helst, nu har iaf hjärtat somnat igen, hon måste ju sova lunch, haha.. Att hon är söt. Jag har klippt hennes naglar och det är ju inte en lek kan jag tala om för er, ojoj vad svårt att få lill handen att vara still så man inte klipper hon i fingret (hemsk tanka). Usch, men det gick iaf bra.


Här är förresten luchen jag åt igår(kyckling burgare, stekt vitkål, rivna morötter och gurka). Riktigt bra, och nyttigt, väldigt få kalorier.

  

Av Malin Eriksson - 4 februari 2011 08:49

Godmorgon!...........  

Det dick ändå ganska snabbt igår så somna hon, efter ett litet bad så vart hon trött. Hon är som lite grinig på kvällarna, undra vad de kan bero på?!


Igår kväll när jag vägde mig hade jag ytterligare gått ner 1kg!! Så lycklig.

Totalt -17kg

Kvar -9kg

 

Haha förresten, igår kväll när jag satt och ammade brevid Tom, så släppte som Love taget om tutten fast hon hade som först sugit igång ett tryck, haha, men iaf så när hon släppte sprutade de mjölk överallt, Tom bara ropade, på Toms arm, på hans ben på han xbox dosa. Haha, fy fan vad jag skrattade. Mest åt Tom som vart som förstörd!=)

 

  

Nu fixa mig någon frukost och väcka Tom!!=)

vi syns snart

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards