Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under juli 2013

-

Av Malin Eriksson - 31 juli 2013 00:16

Alltid samma sak. Tankarna matar sönder huvudet på kvällen. En miljon tankar..... Ringde labb idag eftersom dom inte ringt mig. Hon trodde proverna var bra. Läkarn skulle skicka ett brev. Ok??
Måste ringa dagis.. imorgon kanske. Ringa läkarn igen. Bla.
Spotify i hörlurarna. ..

-

Av Malin Eriksson - 29 juli 2013 18:51

6de jobbdagen på raken. Imorgon natt igen o sen är jag ledig två hela dagar.
Varit på garbins idag med Tom o barnen. Underbart.
Stor handlat mat för 1800kr. Skönt de med.
Inget samtal från läkaren ännu. Tungt vänta. Försöker att inte tänka på det. Ååååh blir galen att inte veta. Måste ändå säga att jag är otroligt lycklig just nu. Allt är precis som jag vill ha de. Låt bara inte de där jävla samtalet förstöra allt......
back to work.

-

Av Malin Eriksson - 25 juli 2013 13:02

Varit till läkaren. Känns inte bättre. Måste skriva av mig lite. Hadr hoppats på att han skulle säga "men det där är ju ingenting att vara orolig för"
Han bad mig berätta varför jag var där. Jag berättade att jag senaste veckan fått ett 20tal blåmärken. O att under ett stort blåmärke har det blivit typ en knöl. Att jag är jätte trött o känner mig allmänt lite konstig. Han ville se blåmärkena. Jag visade. Han blev tyst o kollade på mig. Började fråga om sjukdomar i släkten. Hela tiden tänkte jag nämn inte de ordet.. inte de ordet.. inte de ordet. .. så sa han "någon släkting som har cancer tex........ LEUKEMI?"
NEEEEEJ, han sa det ordet som jag haft i huvudet nu en vecka. Hjärtat hoppade till. Nej svarade jag. Han lyssnade på mitt hjärta, puls o kollade blodtryck. Frågade om jag har problem med hjärtat. Nej svarade jag, inget förutom att jag ofta har hjärtklappningar.
Han bad mig gå till lab o lämna blodprov. Innan han gick sa han "skulle du bli sjukare innan vi får svar så måste du åka in på akuten direkt" ok.
Gick på lab o lämnade 3 rör blod. Åkte därifrån. 5min senare ringer lab upp. Hjärtat hoppade till igen. Värre. Bad mig komma tillbaka o lämna mer prover. Ok.
Jag dör varje gång telefonen ringer o tror att det är läkaren. Även fast inte provsvaren skulle komma tillbaka förän mån-tis.
Vad kommer dom säga?????? Varför sa han inte att jag inte har något allvarligt. Eller att jag har typ vitaminbrist o skickade hem mig med en vitamin burk.
Men hans blick skrämde mig lite samtidigt som orden "om du blir sjukare måste du åka in på akuten direkt" inte lättade att höra precis.

-

Av Malin Eriksson - 4 juli 2013 14:31

Ligger på soffan på jobbet. Precis städat.
Tom far till Västerås nu o jag har jobb helg. Bra kombo, NOT!! Hmmmm.. Nästa helg är de min tur. Jag sticker till Luleå o ska sova hos Angelica en natt, de är ju hamnparty oxå! Kommer bli skit skoj. Har inte varit till henne sen jag fått barn. Över 3år sen jag varit där. Herregud. Så det ser jag fram emot! Trodde min telefon skulle komma idag men inte de. Jävla skit. Imorgon VAR min enda lediga dag, tallviksgården ringde. Så gick de med min lediga dag. Men men. Ingen har mått dåligt av extra pengar! ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards