Whats ment to be will always find its way

Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

-

Av Malin Eriksson - 4 juli 2013 14:31

Ligger på soffan på jobbet. Precis städat.
Tom far till Västerås nu o jag har jobb helg. Bra kombo, NOT!! Hmmmm.. Nästa helg är de min tur. Jag sticker till Luleå o ska sova hos Angelica en natt, de är ju hamnparty oxå! Kommer bli skit skoj. Har inte varit till henne sen jag fått barn. Över 3år sen jag varit där. Herregud. Så det ser jag fram emot! Trodde min telefon skulle komma idag men inte de. Jävla skit. Imorgon VAR min enda lediga dag, tallviksgården ringde. Så gick de med min lediga dag. Men men. Ingen har mått dåligt av extra pengar! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Malin Eriksson - 22 augusti 2013 14:02

Känns som att det börjar bränna lite i magen. Ännu inte ätit frukost. Klivit upp 6.30 o ännu inte fått i mig frukost. Bara redbull, kaffe o citronvatten. Måste nog snart tvinga i mig lite fiberhavregrynsgröt med kanel :) O när jag nu kliver av mitt p...

-

Av Malin Eriksson - 21 augusti 2013 08:22

Minus 3kg på några dagar. Utan träning. Härligt. Ligger på jobbet. Som vanligt. Samma imorgon men sen tar jag helg!!! :) Lämnade Love på dagis första gången efter sommarlovet o de gick väl sådär.. Vägrade till en början att ens gå in. Fick ta av ...

-

Av Malin Eriksson - 19 augusti 2013 18:56


Efter att ha haft en paus har jag nu börjat tänka på vad jag äter. 4de dagen -2kg ;) Har ännu inte kommit igång med träningen men har jobbat så jävla mkt så har inte haft tid/ork. Men kanske imorgon jag kör igång ordentligt!! :) Sån lycka att äntlige...

-

Av Malin Eriksson - 15 augusti 2013 22:07


Inne på första natten av fem. Fryser. Tradera shoppar. Jag har blivit beroende av tradera o kan inte logga in där utan att köpa nå. Aldrig. Haha. Saknar mina fina ?n där hemma. Nött sönder nya ikea katalogen. Blir ett besök till happis när löne...

-

Av Malin Eriksson - 4 augusti 2013 19:45


Ligger på jobbet. Nattpass. Lyssnar på musik o chillar. Har ju blivit nyttig igen. Inne på andra veckan. Att det känns skönt! Måste bara ta tag i träningen ordentligt nu. Jag har som sjukt lätt att tappa matlusten o nu är den som bortblåst. Men jag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Skapa flashcards