Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Malin Eriksson - 27 februari 2011 22:57

Imorgon blir Love 3månader, tänk vad tiden går fort. Helt sjukt! Men hon är så stor och fin gumman min. Nu har hon somnat i vagnen och Tom ligger i sängen och sover, han börjar ju praktik i morgon så nu får hjärtat och jag klara oss själva hela dagar. Men de ska nog gå bra.

Jaha, nu sitter jag här vaken själv. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Hade behövt städa men orkar nog inte ikväll. Jag sitter nog och glor runt lite på datorn.

Här ligger hjärtat och sover

  


Ps, jag hörde att dom lovat varmt och sol i morgon, så om nån är ledig och har lust så hör av er, jag och Love ska vara ute och promenera i morgon!

Av Malin Eriksson - 27 februari 2011 12:42

Dopet gick bra, jag orkar inte skriva mer om de nu, är för trött. fler bilder kommer.


    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards