Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under september 2012

-

Av Malin Eriksson - 11 september 2012 11:29

DÖD! Känns inte som att jag sovit en sekund inatt. Helt död o huvudet värker trots att jag sovit från typ 1-10.30 . (hur snälla barn har jag inte som ger mig sovmorgon varje dag) Har hostat som en idiot inatt, konstigt att jag inte väckt barnen. Men huvudsaken är att Love är på bättringsvägen iaf!
På ett tag ska pappa iaf besikta bilen så hoppas då det går bra. Nu ska jag ta barnen o lägga mig o se desperate o vakna till liv. Hejhej

-

Av Malin Eriksson - 10 september 2012 13:18

Bäddat rent alla sängar. Dubbelsängen, nellies o Loves. Så härligt! :)

-

Av Malin Eriksson - 10 september 2012 00:16

Ligger i sängen o ser desperate. Båda mina små älsklingar sover. Ber till gud att Love börjar bli frisk. Är inte febern borta till imorgon ska vi till läkaren igen. Då blir de tredje veckan med feber o det är inte okej!! Min lilla lilla älskling.
Nu vill jag att allt blir som vanligt o alla vi blir friska. Jag vill börja träna igen o kunna vara ute med mina barn. Men nej, så jävla orättvist att dom måste vara sjuka. Tusen olika mediciner o salvor för Love till kvällen så hon alls ska kunna sova
Nåja, vi får se läget i morgon. Nya tag då!
Imorgon ska bilen på verkstan igen o på tisdag besikting. Hoppas det inte är nå mongofel då, har inte råd att fixa den nå mer nu.
Lite bilder nu o godnatt från oss!

-

Av Malin Eriksson - 9 september 2012 16:41

O här är Loves fina. Passade jätte bra men hon här ännu för mycket eksem för att ha på sig de. Min lilla solstråle.

-

Av Malin Eriksson - 9 september 2012 13:58

Har äntligen fått våra fina armband som Cilla gjort åt oss. Här är mitt! Super nöjd!

-

Av Malin Eriksson - 8 september 2012 17:35

Eftersom barnen är sjuka o de lik blev skit väder så är de inne grejer som gäller. Ska göra trolldeg o baka med Love. Ska göra jätte fina tavlor med barnens hand/fotavtryck! Hoppas iaf att dom blir fina. :) Loves sjukdom är samma. Men hoppas verkligen på att de är bättre till imorgon, annars måste vi till läkaren igen, för misstänker nästan att han kan vara lite allergisk mot penecillinet. :( Får se imorgon hur det ser ut. Stackars gumman min.
O idag fyller Nellie TVÅ månader. Grattis till min lilla tjej.

-

Av Malin Eriksson - 6 september 2012 14:44

Endast ätit 189 kcal hittills idag! :) Så än har jag mkt tillgodo! ;) har inte kunnat väga mig på morgon då jag inte sovit hemma. Men imorgon hoppas vi att vågen visar minus.

Loves feber håller i sig. Jävla skit. 38.6 idag. Nu gick hon o vila med mommo ett tag. Även om det drabbar kvällen att hon sover nu, men det kan inte hjälpas när hon är sjuk :(
Ps, har beställt 2st tennarmand. Ett till mig o ett till Love (nellie är för liten ännu för armband) o jag läängtar till dom är färdiga. Duktiga cilla gör dom till oss!:)

Av Malin Eriksson - 6 september 2012 13:41

Jag återkommer på 3-4 veckor så får vi veta om de funkar. Upp till bevis.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards