Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under september 2012

-

Av Malin Eriksson - 4 september 2012 10:24

Pappa är i Kalix, jag o Nellie steg nyss upp o Love ligger kvar o sover. Jag trodde min förkylning var påväg åt rätt håll men nu har jag börjat få jävligt ont i halsen?! Seriöst, först förkyld över 1 vecka sen då får man lite
extra tillägg till förkylningen!!! Jävla skit. Jag som måste fortsätta med träningen så de inte stannar upp eller går åt fel håll för då når jag inte mitt mål förrän 2035 typ :/
Nu ska jag gå o ta mig kaffe o inte göra nå. Eller jo, jag ska o köpa en diskmaskin, men sen inge mer!

-

Av Malin Eriksson - 3 september 2012 11:58

Skulle vara på bvc 10.30 med Nellie. Vaknar i panik 10.16 o slänger på oss kläderna o hinner dit i tid. Sitter då o väntar på att få gå in. Nellie börjar bli less men jag tänkte att vi väntar lite till iaf. Kärringen kom aldrig o nellie blev jätte less, jag oxå. Så 11.05 for jag därifrån o sket i de. Jävla idioter som inte kan hålla tider när man själv stressar ihjäl sig för att hinna. Äckel vårdcentral!!
Jaja skit samma, idag var de ju iaf jätte härligt väder, perfekt promenad väder men jag är ännu så risig o sjuk, jätte hängig så inte orkar jag mig ut nå idag :(
Nu ska jag prova feber på Lovis o hoppas på att den är borta. Sen bara ta de lugnt resten av dagen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards