Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under september 2012

Av Malin Eriksson - 23 september 2012 07:45

Första gången på väldigt länge Nellie har vaknat nu. Men hon somnade tidigt igår o sov nästan hela kvällen så med tanke på de så var det här helt okej!
Nu ska jag gå o starta kaffe o piggna till lite. Hade viljat ta ett träningspass nu på morgon men gud så trött man är.
Undra hur länge Love sover?! Fast det var som lugnt stiga upp utan hon, hon är så pigg o galen på morgonen.
Nå nu ska jag ta gladskiten min till köket o fixa igång kaffet!
:).

-

Av Malin Eriksson - 23 september 2012 00:08

Lagt mig i sängen nu. Tom for på UFC natt.
Sett The Stepfather nyss. Svin bra film tycker jag!
Imorgon kalas på tallvik då Saga fyller år.
Måste bara berätta att Love gjorde mig så stolt idag, hon kissade på POTTAN. Jag gick på toa o kissa o hon kom efter. Hon såg på mig o satte sig på pottan o låtsades kissa först. Men sen ställde hon sig upp o visade att jag skulle ta bort blöjan, så då gjorde jag de o då satte hon sig bara o så kissade hon. Så duktig o stor min tjej börjar bli. Helt själv bestämde sig för att gå på pottan, tidigare har hon bara lekt o ställt sig på den när jag försökt visa hur man ska göra. Har inte veta att hon förstått vad jag menade, men visst, hon förstod exakt! Nu blev mitt mammahjärta jätte stolt! :)
Okej, nu har jag fått skryta lite.
Love har börjat klia igen i vecken. Måste hålla sten koll nu o smörja. Blir de just lite värre ska jag ringa läkaren igen, men INTE till samma vi varit till tidigare. Ja Fyfan ska stackarn bli sjuk igen. Vi ORKAR inte :( Hon blev ju nyss frisk.
Jaja nu ska jag oxå sova så jag orkar upp med mina solstrålar imorgon.
Goodnight

-

Av Malin Eriksson - 21 september 2012 16:11

Fredag. Trött!
O så otroligt jävla less.
En pojkvän o pappa som spelar dataspel jävla dygnet runt. Så satans omoget så jag vill spy. Satan vad dum i huvudet, jävla gris jävel.
Sådär. Nu fick jag avreagera mig lite.
Är hos mamma o pappa o ska äta, sen hem o bara ta de sjukt lugnt. Är garn trött idag.. Zzzz

-

Av Malin Eriksson - 18 september 2012 15:29

Jag blir så förbannad på äckel jävla försäkringskassan!!!!! I maj har jag skickat in ansökning om föräldrapenning o ännu är de inte klart. Jag ringde dit och frågade vad som händer, varför det aldrig blir klart. Hon sa att hon ser att alla papper kommit in osv o hon ser att dom lagt bort ärendet o förstod inte varför. Så nu har hon skickat ett meddelande till handläggaren o bad mig att ringa i slutet av veckan igen. Det är så jävla sjukt. Vad fan är det för fel på dom??? Vilka jävla äckel som jobbar där!!!


Hämtat Love från dagis o låtit hon vila ett tag o väckt hon nyss. Snart ska vi fara hem o fixa lite till middan o fortsätta städa. Igår kväll städa o dammtorka jag hela tvrummet. Så nu är de resten av rummen som ska städas, från grunden! :)
Sen tog jag även ett vinglas till desperate ;)
Bye

Nyvaken skiten! :)

Av Malin Eriksson - 18 september 2012 09:39

Lämnat Love på dagis o tänkte gå en promenad med Nellie nu när solen skiner men så upptäckte jag att det är storm. Hmm. Ska fundera just om jag ändå ska gå?!
Var på bvc igår o lilla skruttan vägde nu hela 6055g o var 62cm lång. :)

Jag har inget mer att skriva så jag lägger upp ett gäng bilder istället.

-

Av Malin Eriksson - 16 september 2012 22:23

Min eftermiddag o kväll har spenderats med desperate housewives. Det är så skönt att vara inne i serien o slippa tänka på sina egna problem. Man glömmer dom helt för ett tag. Har precis duschat o nu ska jag fortsätta se nått avsnitt innan jag lägger mig. Måste se till så att jag är garn trött när jag lägger mig så jag slipper ligga vaken o tänka så länge :(
Imorgon bvc med Nellie o kolla hur mkt hon gått upp.
Jaja nu blåsa håret o försvinna till desperates värld igen.

Jag älskar dig. Det vet du.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards