Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 15 september 2012

-

Av Malin Eriksson - 15 september 2012 17:24

Lagat mat hos mamma o pappa (så slipper man disk) haha. Ska ta de lugnt just innan man börjar fara hem.
Ikväll händer inget nämnvärt iaf.
Dricker en kaffe o funderar på livet.

-

Av Malin Eriksson - 15 september 2012 11:49

Äter sen frukost. Men bättre sent än aldrig. Eller?

-

Av Malin Eriksson - 15 september 2012 09:20

Var taggad till tusen igår med att ta nån vin glas med fina vänner, från typ 8 på morgon till mitt på dagen. Sen blev jag så otroligt trött så de sved i ögonen o helt slut i kroppen. Men kunde inte vila då mina busungar inte ville de. Så kvällen slutade hos mamma o pappa med att jag slingade mammas hår o tog två vinglas. Sen stupade jag i sängen.
Somnade frisk. Vaknade inatt med huvudvärk o så där sjukt ont i halsen. Misstänker att nån inatt har varit med en kniv o rista upp hela halsen. Nä men typ så kändes de. Försökte somna om ihopp om att allt skulle vara bortblåst när jag vaknar igen.Men så fel jag hade. Allt hade förvärrats gånger 20.
Steg upp o blanda mig en treo o gjorde en stor tekopp o nu sitter jag här med te o försöker svälja de utan att slå sönder allt omkring mig för jag blir på jävligt dåligt humör när jag är sjuk. Speciellt ont i halsen. Jag hatar det!!
Så den här dagen blir nog inte så spännande om jag inte mirakulöst tillfrisknar inom en väldigt liten stund.
Här är iaf mina små hjärtegryn som är pigga o glada.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards