Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under september 2012

Av Malin Eriksson - 13 september 2012 21:36

Än så länge ser jag ingen skillnad på mina små strån. Men måste ha lite tålamod o ge de en chans. Jag önskar ju att de funkar. Använder de oxå på mina ögonbryn eftersom vicky säger att jag inte har några!! Hmm. Bildbevis på att jag visst har ;)

-

Av Malin Eriksson - 13 september 2012 20:23

Nellie hostar o snorar. Hennes förkylning är envis!! :( Love sover sen ganska länge. Hon var väldigt trött då hon inte vilat nå idag.
Jag själv ska greja lite på datorn o sen se några avsnitt desperate. Lycka för mig! :)

Av Malin Eriksson - 13 september 2012 00:54

Skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket jag älskar mina barn.
Mina fina underbara barn.
Jag ger dom allt jag kan o kärleken till dom går inte att förklara med ord. Jag trodde jag visste vad kärlek var innan jag blev mamma. Men bandet är så otroligt mycket starkare än bara kärlek. Mitt mamma hjärta tillhör verkligen mina barn och varje dag gör jag allt för att mina barn ska vara nöjda o må bra. När Love kommer o bara vill ge en kram så smälter mitt hjärta o jag skulle gå genom eld för henne. Hon börjar ju bli riktigt stor nu min tjej. Snart Två år. Herregud vad fort de gått. O hon utvecklas så otroligt mycket just nu, till den snällaste o gladaste tjej man kan tänka sig. Börjat säga två-ords meningar o pratar för fullt. Härmar de mesta o är riktigt duktig på de faktiskt.
O lilla älsklings Nellie. Hon är den nöjdaste o gladaste bebisen jag sett. Hon är ALLTID nöjd. Hon har aldrig gråtit. På riktigt.
Kanske hon just har hunnit låta lite arg o missnöjd om det tagit nån sekund för länge när hon varit riktigt hungrig. Men nej, hon har aldrig hittills gråtit på riktigt. O man får världens leeende när man pratar till henne. Hon älskar att ligga o bara titta. På mitt ansikte. På Toms ansikte.
Jag är så otroligt tacksam till livet som gett mig de absolut bästa man kunnat önska sig.Två friska vackra barn. Jag älskar er mina tjejer av hela mitt hjärta o kommer också att göra det så länge jag lever.

Mammas stjärnor.

-

Av Malin Eriksson - 12 september 2012 22:07

Gett Love kvällsmedicinen o nu är de sängen för lill stumpan. Dygnet har ju blivit lite färskjutet nu pga sjukdom o att hon inte varit på dagis. Men nästa vecka kan hon förhoppningsvis fara på dagis igen, hon tycker ju de är så kul.
Sen blir de film med lite chips o NYTTIGT dipp för mig o karln. Ibland måste man få fuska lite. Är ju faktiskt sjuk ;)

-

Av Malin Eriksson - 12 september 2012 18:38

Av Malin Eriksson - 12 september 2012 18:37

Är o hälsar på hos mamma o pappa men strax ska vi dra hem. Huvudvärk o slut i kroppen. Förkylningen försvinner aldrig!!!

-

Av Malin Eriksson - 12 september 2012 13:52

Nu ska denna lilla skönhet vila ett tag. O sen ska jag gå upp o äta vårrullar.
Pappa blev hemma från svets idag, nu har även han blivit sjuk.
Den här dagen lär inte bli så händelserik. Vi ska mest ta de lugnt o kurera oss. Är så less alla sjukdommar!! Usch.

Av Malin Eriksson - 12 september 2012 11:39

Hunnit............ Vakna (med dunkade förkylnings-huvudvärk, rakblad i halsen o ingen syn), släpar mig till köket efter en treo, bytt en bajsblöja o en kissblöja, diskat ur perkulatorn o satt på kaffe, gett Love frukost, städa bort frukosten igen, diska o fyllt diskmaskinen, torka bord+bänkar+skåp, hängt tvätt o starta mer tvätt o nu sitter jag just här o beundrar mig själv.

Humöret är även på topp därför att.................. JAG FORTSÄTTER GÅ NER I VIKT TROTS MINIMAL ANSTRÄNING. Det lixom rinner av mig bara ;) Så slutsatsen, bara 14kg kvar. Haha.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards