Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 16 september 2012

-

Av Malin Eriksson - 16 september 2012 22:23

Min eftermiddag o kväll har spenderats med desperate housewives. Det är så skönt att vara inne i serien o slippa tänka på sina egna problem. Man glömmer dom helt för ett tag. Har precis duschat o nu ska jag fortsätta se nått avsnitt innan jag lägger mig. Måste se till så att jag är garn trött när jag lägger mig så jag slipper ligga vaken o tänka så länge :(
Imorgon bvc med Nellie o kolla hur mkt hon gått upp.
Jaja nu blåsa håret o försvinna till desperates värld igen.

Jag älskar dig. Det vet du.

-

Av Malin Eriksson - 16 september 2012 19:31

tom

Av Malin Eriksson - 16 september 2012 10:55

Fick lite godis av mommo o nu har jag en väldigt lycklig liten tjej här i soffan. Inga bekymmer i hela världen, hon har ju godis! ;)

-

Av Malin Eriksson - 16 september 2012 10:03

Stigit upp o fixat bänken med en miljon disk, kokat kaffe o gett några barn frukost. Nu kommer mamma o pappa bli glada för dom tycker alltid att vi bara stökar ner när vi är här! ;) kan nog stämma, haha. Men nu har jag gjort rätt för mig.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o byta bajsblöja, Love kom o sa att hon har hoja i blöjan. Söt ungen. O Nellie har tagit sig en pn medans jag diskade.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards