Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 26 september 2012

-

Av Malin Eriksson - 26 september 2012 22:01

Just precis nu känns livet så där lagom bra. Jag känner mig nöjd. Mest med mig själv. Med livet. Jag orkar så otroligt mycket mer än jag trodde.
Självklart är inte allt alltid perfekt. Speciellt en LITEN skit sak i mitt liv som kan ta humöret till botten o suga ut all energi. Men jag kanske själv måste jobba med de, med mig själv för att bli nog stark att acceptera läget. För jag är inte nog stark än att göra något åt det.

Idag har jag bakat. Fruktbollar o nyttigt matbröd (rågrieska).
Känner mig super nöjd. Har ett städat hem, världens finaste barn o vågen visade - imorse när jag vägde mig. Toppen!
Love o Tom har gått o lagt sig o jag o Nellie har myst ner oss i soffan o för mig blir se lite internet-shopping så här på kvällskvisten. :)
O här bjuder jag på en liten bildbomb!

Av Malin Eriksson - 26 september 2012 15:33

Måste bara berätta lyckan att vi har kvar älskade Bamse. Har fått ny medicinering o allt kommer bli bra nu. LYCKA!!!!

-

Av Malin Eriksson - 26 september 2012 09:45

Lämnat Love på dagis o varit en snabbis på MVC. Nu sitter jag i soffan o har ont i magen. En STOR ångest-klump tar upp hela magen o det känns som att jag vill spy. Bamse är dålig igen, har ringt o bokat en tid. Idag kl 11.15 Berättade hur han varit osv o är det något allvarligt har jag inte råd att göra något. Han är ju ganska gammal oxå men jag vill inte släppa taget. Avlivning 11.15? Jag vill heller inte att han ska plågas. Han har blivit så dålig att han inte orkar gå, han vinglar o de kastar omkull han när han lyfter på benet o ska kissa. Han har huvudet snett. Han orkar inte längre. Han bara ligger.
Jag orkar inte se han må dåligt o hur i hela världen skulle jag klara av att ta farväl, för alltid??????
Jag kommer fråga vad dom tror de är, om han kommer bli bra, om inte har jag inget annat val. Magkänslan säger att det inte kommer bli bra. Han har aldrig varit så här dålig. Min gamla älskling som varit med så länge. Satan satan!!!!!
Jag älskar dig.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards