Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under april 2011

Av Malin Eriksson - 3 april 2011 17:00

Har skottat mera snö så jag har ont i armarna, men nu är altan framme!

Nya planer, jag sover hos mamma och pappa ikväll och så promenerar jag bara härifrån till babymassagen i morgon bitti!=)

Väntar på middagen. . . . . . . . . . . . . .


Ska sen kolla på nå snygga vårkläder till mig och lilla Lovis.  


Nu mata nyvakna tjejen och byta blöja..


pusshej

   

PS

Av Malin Eriksson - 3 april 2011 14:50

GLÖM INTE ATT SVARA I

 

OMRÖSTNINGEN VAD NI VILL

 

ÄNDRA I BLOGGEN!!!

 

SKA FÖRSÖKA BÄTTRA MIG...

Av Malin Eriksson - 3 april 2011 14:24

Vaknat 7, promenerat, skottat snö, ska klippa Anton, äta middag hos mamma och pappa, skotta mer snö. Sen blir de väl en till prommis innan jag far hem.

Jag åt en glass idag och lät såklart Love oxå slicka, och att hon gilla de. Hon sträckte ut tungan direkt jag närmade mig med glassen, haha,, Söt unge!!!

Ikväll när jag kommer hem måste jag städa, tråkigt men skönt när de är bortgjort.

Och i morgon ska vi fara och grupp gråta på babymassage, men de blir säkert bra!

Nä nu blir Love less att sitta och glo på datorn.. Hejhej..


    

Av Malin Eriksson - 3 april 2011 11:53

är solen tillbaka. Så idag blir de att promenera bort lite extra fett som inte ska finnas..

Fan vilkrn härlig tid vi hsr framför oss nu. SOMMAR!!!!! Att jag ska njuta med Love heeela långa sommaren!



Av Malin Eriksson - 2 april 2011 13:07

     

Sötare finns inte. Morgonpigg och glad. I love you!!

Av Malin Eriksson - 2 april 2011 09:07

Sitter och tittar på barnkanalen med Love. Ska väl strax ta och fixa nån frukost.

Och vädret idag var ju fan skit, har ingen lust alls att gå ut. Vars tog solen vägen??


Jag älskar dig min gulleplutt...

    

Av Malin Eriksson - 1 april 2011 23:41

Nu har jag bäddat ner lill hjärtat, hon somnade i famnen i gungstolen så då bar jag hon i sängen. Och snart ska jag bädda ner mig själv oxå för jag är trött och man vet aldrig när lill älsklingen vill ta morgon.


Puss och godnatt..

  

Av Malin Eriksson - 1 april 2011 17:14

Ska strax och äta middag på tallvik. Båda mina hjärtan sover så ska snart väcka upp dom så vi kan fara..



 

till


 


haha, lite skillnad! =)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards