Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Malin Eriksson - 18 april 2011 22:59

ja nu är jag trött och har lite huvudvärk, tjejen sover och de ska jag oxå inom en väldigt snart framtid. Jag sover hos mamma och pappa ikväll så jag kan vara barnvakt i morgon när dom jobbar. Så få då se vad vi hittar på i morgon, Anton, Joel, jag och Love. Och vi får ju inte glömma bort Mats som behöver passas mest av alla barnen. Mats låtsas vara stor men i själva verket är han en sårbar känslig liten kille som behöver mycket kärlek och uppmärksamhet..

Nu ska jag försöka lura Anton att massera mig lite :) Fin barnvakt jag är va???



Pusshejs

Av Malin Eriksson - 18 april 2011 17:59

Nu har jag gjort bort de och klippt och piercat Mats (i örat bara) som han gnällt om att jag ska göra svin länge. Så då passade jag på nu när Love vilar. Annars idag har jag städat och ikväll blir de inte så mkt. Får ta de lugnt med träningen då jag har sån jävla jobbig hosta.. =(

JAG VILL TRÄNA!!!

Det blir nog ingen beach 2011. Utan beach 2012 är de för mig =) Haha..

På ett tag ska jag göra grönsakssoppa tror jag.

Hmm, vad mer då?! Jag längtar tills jag ska fara och fixa håret!! <3

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards