Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Malin Eriksson - 11 april 2011 16:09

Ååh vad jag har hunnit solat, men efter ett tag blev lill gumman less at6t sitta ute i vagnen. Så då var vi tvungen gå in=(

Men men.. Snart ska vi äta palt. Fyfy, jag vet. Inte bra. Men får ta en lång promenad ikväll då =)

Jag hållpå kolla runt och ska beställa mig ett paket kläder som mamma och pappa betalar eftersom jag fylelr år på torsdag. Till helgen blir de inge speciellt. Ska inte dricka iaf, jag tycker Love är alldeles för liten för att lämnas själv en hel kväll och natt. Usch usch.. Men på fredag kanske mamma/mormor ska vara med henne någon timme på kvällen så kan jag och Tom mysa ensamma med god mat osv.. Men vi får se hur de blir med de. Och på lördag har Robin och Madde dop för lilla Alva, så då ska vi väl till lule på de då..

 

Av Malin Eriksson - 11 april 2011 13:45

Fy fan vad härligt väder alltså. Sitter på altan och solar och dricker kaffe, Love ligger här i vagnen och sover. Jag älskar våren!! Nu jävlar tinar snön bort! :)

Hoppas på att få lite färg nu på min vinterblekta kropp :)

Nu ska jag fortsätta njuta av solen..

bye bye

 

Av Malin Eriksson - 11 april 2011 09:57

Kl 8 ville Love stiga upp och de var helt okej för mig! Och nu kommer ju till och med solen fram så nu är vi glada!!

Har sovit hos mamma och pappa ikväll men snart ska jag klä Love och gå hem, men först förbi på ICA en sväng och handla nå lunch.

Igår kväll när Love låg på golvet och Daniel skulle gå och prata med henne så kom snabbt Bamse och la sig brevid henne, haha. Söt..

       

Käääärlek

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards