Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Malin Eriksson - 28 april 2011 23:29

Nu har gumman somnat och jag sitter bara och kollar runt lite..

Jag är så lycklig med mitt liv och att jag lyckats få så underbar perfekt dotter!

Fast jag saknar oxå litegrann att hänga med vänner ibland. Det är alldeles för sällan tycker jag. Vi måste ta tag i de här, men de känns som att jag alltid alltid har något att göra, så när ska jag hinna med mina vänner?!

Jag vill kunna fara till Lule och hälsa på Angelica och surra om gamla minnen och allt sånt vi brukar. Och hälsa på Marie och se hennes nya lägenhet och prata om allt i världen, det är alltid lika kul. Och skönt med någon som förstår ens psykiska tankar! =) Haha.. Sen så vill jag oxå hälsa på Vicky och se hennes lägenhet, Gaska efter  med allt är jag:) Sen vill jag kunna ha fjortishäng med Ida och bara vara trög och skämmig, :)

Jaa, de är mycket jag vill.. Måste börja beta av lite grejer snart... Tycker inte ni oxå de?


När ditt inre gråter, ditt liv känns tomt.
Människor sviker och allt gör ont.
Hjärtat plågas av varje slag.
När du aldrig tror att det ska bli dag.
När natten är mörk frukta ej.
Du vet att jag finns här för att beskydda dej.
Livet är svårt och känns kallt, men jag lovar jag offrar allt.
För att du inte ska gråta tårar av blod.
Detta kallas vänskap inte mod!



Av Malin Eriksson - 28 april 2011 15:30

Har börjat tanka senaste desperate som jag ska börja se. Har ju haft en lång paus från det men idag kommer jag till bara till mysiga wisteria lane.. :)

Mhmm, vad mer. Jo, har fått sms-avisering på hm paket!=) Alltid lika roligt.. Så ska strax knalla över till ICA och hämta ut det.

Nu tror jag Love vill ha mat.. Så måste fixa de till henne..


   

Av Malin Eriksson - 28 april 2011 10:06

Hurra hurra, Idag blir Love 5 månader. Tänk så fort tiden går. Känns som att de var typ nyss jag kom hem från bb. Stor tejen min. snart ska vi gå och äta gröt!

Undra vad som händer idag då?! Vi får väl se vad dagen bjuder på..

Hejhej  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards