Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Malin Eriksson - 6 april 2011 23:43

Alldeles strax blir de sängen. Och tjejen har sovit från ca 21.30. Vaknat och ätit en gång, sen somna om. Duktigt av hon att sova själv. I morgon ska jag väl gå och hälsa på mamma och Daniel på röda korset. Hoppas bara de är fint väder så man kan vara ute och promenera. Jag har fortfarande pyjamas byxor på mig, har inte klätt mig på hela dagen men de behöver man faktiskt inte alltid när man är småbarnsförälder!=)

Jag njuter då bara. Det är så härligt att umgås med Love på dagarna. Hon är alltid så glad och mysig! Verkligen livlig. Hon kommer nog bli en riktigt busig tjej!

Ikväll har jag målat, men de är fortfarande lite kvar. Åååh man blir så less, i början tror man de är kul men de är inte roligt, de är jobbigt! Då vet ni de iaf. Men jag ska försöka få de klart i morgon!

Idag har jag varit slarvig med min diet, därför att jag har varit trött och haft huvudvärk så ides jag inte börja med nå avancerat, det blev korv och makaroner. Och jävligt gott var de! Lugn, de är inte slut än, sen var Daniel och köpte godis och då fick jag en rad choklad. De kommer mer, sen var Oskar på OK och köpte mig en festis.

Sådär, nu var de nog slut på onyttigheterna, men i morgon blir de en restart, inge mer fusk!! Fettet ska bort! Usch fan vad fet jag var förut, kollade på nå gamla bilder för nå tag sen, fattar inte att jag levde med mig själv?!?!?! HUR IDES JAG ENS GÅ UT?????

Jaja, that's old me!! Nu ser jag bara framåt och de är inte så långt kvar tills jag nått mitt mål, och där kommer jag stanna! Absolut!!


PUSSGODNATT

Av Malin Eriksson - 6 april 2011 13:30

    haha, Love hade rullat ur sitt babygym..


Och vädret var lika äckligt när vi vakna igen som när vi gick och la oss!! Suck. När ska de få vara vår på riktigt? Och sen SOMMAR!!! Åååh jag orkar inte vänta längre..

Snart ska jag nog gå och måla klart i Love's rum. Har hängt upp ett draperi idag. Kan visa bild sen. Från insidan är de Disney. Rosa och prinsessor. Och så utåt mot oss är det svart med vita och gråa prickar. Ganska smart är ju jag!!:)


Love är glad och ligger och pratar, hon har börjat prata jätte mycket. Typ bara igår eller i förrgår!=) Så söt...

Jaja, jag har grejer att göra. Så bye...


Av Malin Eriksson - 6 april 2011 08:45

Nu sitter Love och jag och tittar på bolibompa, Nicke Nyfiken!=)

Tom är på jobbet och de är lite trist sitta här hemma.. Vädret sög ju så man vill ju inte gå ut..

Jag har lite ont i nacken..

Igår kväll gick jag och Mats på en promenad, snäll Mats som följde med. Ska  fråga om han vill komma ikväll oxå.

Men nu måste jag klä på lill nakenfisen som ligger här och börjar vifta med armarna och bli lite sur!

 


Vikt. -27kg

av tidigare vikt:-14kg

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards