Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Malin Eriksson - 27 april 2011 23:12

Sitter uppe med Tom och lilla Lovis.. Hon är jätte trött men vill inte riktigt somna ännu.. Jaja, inte gör de nå. Snart vill hon somna.

Mamma köpte idag Sempers gröt mango och äpple. Och gud så Love älskade de! Helt sjukt. Hon åt upp en hel tallrik. Mamma bara "Oj vad mycket det blev, inte äter hon upp allt de här". Men de gjorde hon. Satte blåbär i oxå och nu är de hennes nys favvo rätt. MEN ni skulle sett henne efteråt. Gröt överallt. Haha.. Så söt var lill tjejen. Och fortfarande förkyld är hon.. Hoppas de blir bättre snart.

Ang sluta röka. Ja, de går bra. Sen igår har jag tagit kanske 4cigg när jag i vanliga fall skulle ha rökt minst 20st. Så de går jätte bra. Alldeles snart blir de 0 om dagen..  Och som jag visste, Daniel var för svag. Han var tvungen köpa cigg. Jävla grisen där..


Nu måste jag testa lägga tjejen igen...  

=*(

Av Malin Eriksson - 27 april 2011 15:36

åååh vad lilla stackarn är förkyld. Usch, jätte hosta och snorig. Och inatt vaknade hon bara och började garn grina.. De tog länge innan jag lyckades få hon att sluta, men då somnade hon om direkt efter hon grät. Hoja, vad jobbigt att hon är sjuk och man kan som inte göra nå. MEN trots detta är hon ändå samma GLADA tjej som alltid..

Jag älskar dig min lilla Love.... <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards