Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Malin Eriksson - 8 april 2011 23:37

Jag är trött och ska snart lägga mig..

Oskar, Daniel och Mats är här..

 

 

Av Malin Eriksson - 8 april 2011 15:08

Japp, de tänker jag testa göra idag! Tror de blir svin gott med sallad till!;)

Love somnade kring halv 1 och sover ännu, jag har oxå hunnit vila men tusan vad trött hon är. :) Snart ska jag nog klä oss och gå till ICA en sväng, behöver handla några grejer till middagen idag.



KOMSI KOMSI SOLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Malin Eriksson - 8 april 2011 12:47

Åhh vad min dag började bra. När jag gick upp på morgon och vägde mig så hade jag passerat en milstolpe! Jag är så lycklig. Äntligen har jag kommit under mina hemska siffror. Nu är jag jävligt glad. Nu ska jag fortsätta att gå ner i vikt, ca 10kg till :) Sen är jag nöjd. Men vågen gjorde min dag idag!=)


Idag har jag och Love tagit sovmorgon, vi vakna kring 10 och hon somnade kring 22 igår kväll. Så jag klagar inte på min lilla älskling.



Pusspåer

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards