Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Malin Eriksson - 20 april 2011 20:46

Huvudvärken vägrar lämna mig, jag blir galen!! For till mamma och pappa en snabbis och ska fixa tyget till lära-gåstolen.


 

Nu vill jag bli frisk så jag kan träna och fara och springa i mina nya träningsbyxor!!!!!

Av Malin Eriksson - 20 april 2011 15:32

Håller på att laga kycklingsoppa! MUMS....

Idag när jag vägde mig så hade ett till kilo trillat bort. Helt otroligt. Jag har inte tränat på länge och fuskat ganska mkt. (tyckte jag iaf). Men men. Gud är på min sida..

Har hämtat ut paket idag och de var massa fina kläder till Love och en träningsbyxa till mig. Kan lägga upp bilder sen. Nu hinner jag inte. Måste gå till maten...


   




SMALTIPS #1

 

Ingefära sätter igång fettförbrännigen så riv i sallad, soppa eller i ett glas te´. PS, glöm inte bort att de är starkt!







Pusspuss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards