Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 20 oktober 2012

-

Av Malin Eriksson - 20 oktober 2012 22:36

Jag blir så jävla äcklad. Hur jävla dum i huvudet kan man vara? Satan den mest själviska människan i hela världen, så jävla äckligt egoistsvin. TÄNKER BARA PÅ SIG SJÄLV O KAN ALDRIG NÅGONSIN ÄGNA EN TANKE ELLER BRY SIG OM VAD NÅGON ANNAN VILL!!!!! Du är den äckligaste jag vet

-

Av Malin Eriksson - 20 oktober 2012 09:43

Jag o Tom skulle se nån film igår men kl hade hunnit bli typ 23 så vi orkade inte, haha. Såg lite tv o gick kring tolv tiden o la oss. Vaknade pigg kl 8 men med halsont o huvudvärk på köpet. Tom gick upp på OK o köpte treo åt mig.
Chilla just o sen städa. Tom ska även byta till vinterdäck på en stund så kanske vi far till tallvik då. Vi får.se.
Lill skrutten har upptäckt sin röst så här låter de för fulla muggar. Men nu vill hon ta sin morgonvila så ska hjälpa henne. Måste hämta nappen. :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards