Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 11 oktober 2012

-

Av Malin Eriksson - 11 oktober 2012 23:03

Herregud så trött jag är. Nu blir de sängen på en gång! Zzzzzzzzzz
Imorgon bitti ringa o få en tid för Love att kolla astma o allergier :( Min fina lilla tjej. Är så less på att hon ska vara sjuk alltid!

-

Av Malin Eriksson - 11 oktober 2012 11:13

Har varit på en låång promenad med dubbelvagnen. Typ två timmars promenad. O jag är så slut att jag typ skakar. Men herre gud så det är tungt gå med stor vagnen. Känns som att man sprungit ett maraton o bestigit berg. Jaja kanske ger bättre träning än en vanlig promenad utan vagn.
Nellie somna så fort jag la ner henne i vagnen o hon sover ännu. Jag o Love har pratat om saker vi sett, bilar, träd, fåglar, cyklar, vatten osv osv. :)
Nu ligger jag o Love på soffan o tittar på Disney med en vällingflaska.
// En totalt slutkörd mamma

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards