Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 13 oktober 2012

-

Av Malin Eriksson - 13 oktober 2012 23:21

Satan så slutkörd jag är, även fast jag däckat några timmar på soffan hos mamma o pappa.
Tvingade med mig mina gulliga föräldrar att hjälpa mig med lite små grejer när vi for hem. Så mamma har pysslat på lite o bytt gardiner i köket o tvrummet. Nu när sommaren är borta trivdes jag inte med vita gardiner så nu är det mörkare o höstkänslan har kommit till min lägenhet oxå. Så mysigt.
Jag gillar verkligen hösten o att få tända massa ljus o fina lampor. MYYYS!
Ja nu säger jag godnatt o joinar mina små stjärnor i drömmarnas värld. Love har fått första dosen av nya medicinen nu ikväll, så få se. Den ska lindra klådan. Den gör att man blir väldigt trött samtidigt som mardrömmar är vanliga bieffekter :( Men vi får se o hoppas på det bästa. Jag kommer vara bredvid henne o trösta henne om mardrömmarna skulle komma. Min lilla lilla älskling. Det kommer bli bra. Mamma lovar det.

-

Av Malin Eriksson - 13 oktober 2012 19:01

Shit alltså vad trött jag varit. For till tallvik o åt tacos med Tom. Sen till mamma o pappa o däckade på soffan direkt jag kom hit, vaknade nyss. Så nån timme blev de. Är som helt seg nu. Förstör ju garn mkt när man sover så här. Men ska ta de lugnt just o hoppas på att vakna till liv snart.

-

Av Malin Eriksson - 13 oktober 2012 07:35

Kl 6 (!!!!) ville mina kära barn stiga upp. Eller Love av någon konstig anledning. Hon vakna ganska långt innan sex o har hållpå tjorva på inne i sovrummet. Nellie blev bara ett offer för morgonpigga Love. Men nu har Nellie gett upp o somna igen.
Igår blev det sjukt lugnt. Såg en garn bra film, the sitter o åt godis. På måndag blir de hårda tag igen. Inge fusk!



ZzzzzzzzZzzzzZZZzzz
Så här ser det ut just nu hos oss.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards