Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 10 oktober 2012

-

Av Malin Eriksson - 10 oktober 2012 20:26

Love sover sen typ en timme tillbaka, kanske längre.
Jag o Nellie sitter i soffan o ser Bonde söker fru. Har tänt ljus o har myspys! Väntar på Tom som kommer från träningen snart. Vill gå en promenad men alla ju varit redan o inte vill jag gå själv. Jävla skit, så kommer det vara svin ofta då han är i Kalix typ hela tiden. Kommer inte iväg på en promenad förän typ 21 o då är man ju som trött o less o själv!! :( kommer inte komma igång med träning nånsin när hans träning alltid går före!!!!
Nu sover Nellie o jag funderar om jag ska idas gå o hänga 2 maskiner tvätt. Suck!

-

Av Malin Eriksson - 10 oktober 2012 13:51

Igår hann jag med två promenader i regnet. Super skönt! En på dagen med Johanna o en på kvällen med Daniel.
Nu sitter jag hos mamma o pappa för jag o Love ska äta middag här idag, dom ska laga palt o det är ju lite av min o Loves favvomat! :)
Sitter nu o funderar om man skulle orka med en barnvagns promenad men jag är svin trött. Mina barn har börjat vakna tidigt då dom somnar tidigt på kvällen. ZzzZ
Nu ska jag iaf fundera just om jag har orken till en prommis, o isf tvingar jag nog med mig pappa (min pappa). :)
Bye

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards