Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 8 oktober 2012

-

Av Malin Eriksson - 8 oktober 2012 09:45

Blev väckt på morgon kring 7 av att det piper o skriker i rummet. Försöker lokalisera ljudet o kommer fram till att det kommer från garderoben. Går o öppnar o försöker kolla, men det var mörkt o jag hade för trötta ögon så jag såg inge. Leta min telefon att lysa med o fick då se två helt underbara söta små kattbebisar. Jag dog lite grann.
Vill även upplysa er om att händelsen inträffade hos mamma o pappa.
Nu ligger jag på soffan o är sådär extremt trött att det svider i ögonen.. ZzzZ
Ringt o bokat om tiden för Nellies vaccin då hon ät sjuk lilla hjärtat!

-

Av Malin Eriksson - 8 oktober 2012 00:13

På morgonen när jag vaknade... Trodde jag att jag höllpå dö. Bokstavligt talat. Jag låg i fosterställning o höllpå frysa ihjäl. Det bara snurrade i huvudet plus att det sprängde i huvudet så mycke så jag trodde hjärnan skulle gå sönder. Jag mådde så illa att jag knappt kunde andas så ville jag spy. Helt seriöst, jag har aldrig i hela mitt liv varit med om en värre bakfylla. Vad fan var de här??
Somnade om några minuter o vaknade utan att känna att en enda droppe alkohol slunkit ner i halsen igår. Wtf? Jaja jag överlevde ialla fall mardrömsbakfyllan o jag hade de sjukt trevligt igår med fina vänner!
Idag har jag myst sönder mina barn, ätit pizza o godis. Hyrde en bra film oxå perfekt för min smak. Jag o Love har varit ute länge o lekt ikväll o nu har jag joinat barnen i sängen.
Kl 10 imorgon bitti har Nellie 3månaders vaccin :( Usch. Jag är verkligen en sån här överdrivet super känslig mamma som bara vill gråta när jag ser att det tar ont för dom. Fyfan bad jobbigt. Menmen, vi får hoppas det går fort som fan bara!
Nå nu har jag skrivit klart för den här gången, nu ska jag SOVA...............

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards