Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Malin Eriksson - 17 oktober 2012 15:52

Ringde överkalixbostäder igår morse om att det läker vatten under handfatet o vi kan inte använda det, att jag försökt själv men inte fick till det. Hon skulle skicka hit nån. Ringde dit idag kring 14tiden o sa att det fortfarande läker o att vi vill kunna använda de. Hon svarade -"Antagligen är det mer akuta grejer att fixa som går före, sätt en hink under!"

Härlig o trevlig människa det där.

Vårdcentralen har ännu inte ringt upp att vi ska få komma o ta proverna, ringde igår o påmminde om att vi måste få komma. Hon skulle säga till lab o be dom ringa oss. Fortfarande har ingen ringt. FÖRRA FREDAGEN var vi dit o skulle få en tid direkt.

Varför är alla i överkalix med "viktiga" jobb totalt invalidiserade o förståndshandikappade??? Ingen fattar ju fan nå. Jag blir galen! Måste ringa dit imorgon IGEN ifall dom inte ringer imorgonbitti. Fyfan säger jag bara!!

Love ska måsta gå o vara sjuk o må dåligt medans dom bara sitter där som nå sär o glor o inte förstår att lyfta gris handen o trycka med små korvfingrarna vårat nummer o ringa oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå hur som helst så ska jag snart gå o fixa ihop nå käk. Pappan i huset fyller år idag o om jag o Love orkar så ska vi snöra ihop en tårta. Men det kändes tungt. Men iaf, GRATTIS pappaTom.  



-

Av Malin Eriksson - 17 oktober 2012 00:32

När vi skulle sova strök Love mig över kinden, såg på mig o log. Vände sig sedan om o somnade. Det var precis som att hon sa "mamma, det kommer bli bra. Du behöver inte oroa dig"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards